• הנחה
  • משופץ
מודול חיישן, חיבור קל בודק איכות מים לוח 0-2. 3 וולט פלט אות אנלוגי צג רמת עכירות נוזלית עם

מודול חיישן, חיבור קל בודק איכות מים לוח 0-2. 3 וולט פלט אות אנלוגי צג רמת עכירות נוזלית עם

 
ILS 3.00

קיים
בחנות

שימוש עמיד : עמיד למים בדיקה יכול להיות שקוע במים במשך זמן רב, אשר הוא גם עמיד לשימוש ארוך מבצע : בעל פלט אות אנלוגי 0~2.3 וולט, תואם גם למערכות בקרה של 5 וולט ו -3. עם זה חיישן מודול, אתה יכול עשה זאת בעצמך בוחן כדי בקלות לבדוק את ניקיון של מים. יישום : משמש מים באיכות ניטור של מקומי מים והידרופוניקה, מאוד קל להתחבר. עבודה יציבה : מקור העירור הוא אות זרם חילופין, ומונע מהבדיקה קיטוב כדי להבטיח דיוק. אמהות יום מתנות תכונה : 1. עם זה חיישן מודול, אתה יכול עשה זאת בעצמך בוחן כדי בקלות לבדוק את ניקיון של מים. מבצע : בעל פלט אות אנלוגי 0~2.3 וולט, תואם גם למערכות בקרה של 5 וולט ו -3. עבודה יציבה : מקור העירור הוא אות זרם חילופין, ומונע מהבדיקה קיטוב כדי להבטיח דיוק. שימוש עמיד : עמיד למים בדיקה יכול להיות שקוע במים במשך זמן רב, אשר הוא גם עמיד לשימוש ארוך. יישום : משמש מים באיכות ניטור של מקומי מים והידרופוניקה, מאוד קל להתחבר.מפרט : סוג פריט : מודול חיישן טדס חומר : לוח מעגלים מתח קלט : 3.3 וולט זרם עבודה : 3~6 מטווח מדידה : 0~1000 טדס דיוק מדידה : 10% פ. (25)ממשק מודול : 2.54-3ממשק אלקטרודה : 2.54-2מספר מחט בדיקה : 2 יחידותממשק חיבור חלוק : 2.54-2 מוצר תיאור : ציוד זה יכול לשמש עבור כללי ביתי מים באיכות מדידה. ערך המים מהברז הוא בתוך 100, וערך המים המטוהרים הוא בתוך 10. חיישן המים משמש למדידת ערך המים, וערך המים יכול לשקף את ניקיון המים וניתן ליישם אותו בבדיקות איכות המים בתחום המים הביתיים וההידרופוניקה.


המאפיינים האחרים

Item Type:
TDS Sensor Module
Material:
Circuit Board
Input Voltage:
3.3~5.5V
Output Signal:
0~2.3V
Working Vurrent:
3~6mA
TDS Measurement Range:
0~1000ppm
TDS Measurement Accuracy:
±10% F.S. (25℃)
Module Interface:
XH2.54-3P
Electrode Interface:
XH2.54-2P
Number of Probe Needle:
2pcs
Probe Connection Interface:
XH2.54-2P
Product Description:
This equipment can be used for general household water quality measurement. The TDS value of tap water is within 100, and the TDS value of purified water is within 10. The TDS sensor is used to measure the TDS value of water, and the TDS value can reflect the cleanliness of water and can be applied to water quality testing in the field of domestic water and hydroponics. 
Package List:
1 x TDS Sensor Module:
1 x Cable:
1 x Probe:
Note:
1. The TDS probe cannot be used in water above 55℃.:
2. The TDS probe should not be placed too close to the edge of the container, which will affect the display. :
3. The head and of the TDS probe are waterproof and can be immersed in water, but the connection interface and signal transfer board are not waterproof. Please pay attention to use. :

הצעות דומות