• הנחה
  • משופץ
בודק מים דיגיטלי, בודק איכות מים מסנן עט, 0-9999 עמודים לדקה, בדיקת דיוק מים באיכות עבור שתיית מים טוהר מבחן, בריכות

בודק מים דיגיטלי, בודק איכות מים מסנן עט, 0-9999 עמודים לדקה, בדיקת דיוק מים באיכות עבור שתיית מים טוהר מבחן, בריכות

 
ILS 3.33

קיים
בחנות

בודק מים מהיר : פשוט הפעל אותו, טבל בנוזל וקרא תצוגה,בודק מים דיגיטלי אינו צריך להיות מכויל, פשוט תקע אותו בכ-1 אינץ ' של מים כדי לקבל ערך עמודים לדקה של מים באופן מיידי,ואז קריאות מיוצבות יינעלו אוטומטית על גבי מסך בתוך שניות בודק מים אמין : תוצאות המדידה מדויקות יותר, מצוידות בבדיקת סגסוגת טיטניום איכותית, טווח המדידה שלה הוא 0-9999 עמודים לדקה, והדיוק הוא 2%. יישום : לבדוק את טוהר של שתיית מים כדי להבטיח שלה בריא, בשימוש נרחב בבריכות שחייה, שתיית מזרקות, אקווריומים, הידרופוניקה, בדיקות, בדיקות איכות מים, בודק עמודים לדקה, מסיסות בדיקות ועוד. כיבוי אוטומטי ולהחזיק פונקציה : את בוחן מכבה באופן אוטומטי לאחר 5 דקות של אי שימוש כדי לחסוך בסוללות. תכונות להחזיק פונקציה כי חוסך מדידות לקריאה נוחה והקלטה. קל לקרוא תצוגה-גדול, קל לקריאה מסך תצוגה על זה מים בדיקות מטר עושה את זה קל לראות תוצאות. מקור הכוח שלו הוא 2 על 1.5 וולט כולל סוללות תא כפתור (גודל 44). בודק מים דיגיטלי, בודק איכות מים מסנן עט, 0-9999 עמודים לדקה, בדיקת דיוק מים באיכות עבור שתיית מים טוהר מבחן, בריכות שחייה, אקווריומים, וכו'. מייצג מוצקים מומסים בסך הכל, שהם המלחים האורגניים והחומר האורגני בנוזל, כולל סידן, מגנזיום, נתרן וכו'.מי שתייה בריאים ממלאים תפקיד משמעותי בחיי היומיום שלנו. את בודק משמש כדי לבדוק את טוהר של מסנן מים באיכות, אשר הוא חובה עבור כל משפחה על מנת להבטיח כי אתה תמיד לשתות נקי ובטוח מים.


המאפיינים האחרים

Material:
ABS plastic shell
Power supply:
2*button battery
Measuring TDS range:
0-9990PPM
Resolution:
1PPM
Error:
±2%
Package includes:
1 x Digital TDS Meter :
Application:
Good tool for household and professional use to determine ppm (parts per million), EC (conductivity), water hardness and liquid temperature. :
Suitable for a variety of professional and domestic uses, such as drinking water, hydroponics, aquarium, aquaculture, swimming pool and hot bath, spa, car washing, food and beverage, coffee, Kombucha, laboratory and science, colloidal silver, ecological testing, laboratory and science, and more. :

הצעות דומות