• הנחה
  • משופץ
FGHH קלטת בד חזק קלטת בידוד חשמלי קלטת קו שטיח קלטת סיליקון סרט קלטת אטום מים קלטת שלב המוסך שלב 0523

FGHH קלטת בד חזק קלטת בידוד חשמלי קלטת קו שטיח קלטת סיליקון סרט קלטת אטום מים קלטת שלב המוסך שלב 0523

 
ILS 89.40

קיים
בחנות

● יש לו יכולת מידה חזקה, מושלמת לכל מיני חוט שחבור, הגנה על בידוד על חוטים ואספקת חשמל וכן הלאה, כדי למנוע נזק לחוט וקצר ● נבחר מצע גזה מורכב של פוליאתילן, מצע גזה, האריגה צפופה והחוזק יוצא מן הכלל. ● אטום למים ועמיד בפני דליפות, חסין לחות ואנטי-קורוזיבי, איטום טוב, תחזוקה לטווח הארוך, שימוש בטוח ועמידות. ● PVC באיכות גבוהה - לחות וקלטת עמידה בפני UV, מעכב להבה. ● המליטה היא יציבה, ההדבקה חזקה והאצבע מיושמת קלות במגע קצר, כך שניתן להשיג את המשחה. מתאים לבידוד כבלים, תיקון חוטים מחוספסים, בית, מכונית ושימוש חשמלי יומיומי. משומשים וחיצוניים. , עמיד למים ועמידה בפני לחות. כלול בקו המוצרים. ★ הערה : מכיוון שאנו משתמשים בלוגיסטיקה בינלאומית, בדרך כלל לוקח 15-25 יום לספק. אם לא קיבלת אותו תוך 30 יום, אנא צור איתנו קשר בזמן. אם יש לך שאלות או בעיות לגבי מוצר זה, אנא אל תהסס לפנות אלינו ונתמודד עם זה בהקדם האפשרי.


המאפיינים האחרים

Product Name:
Tape
Product category:
cloth tape
Product color:
blue
Product size:
48mm X 13y (about 11.9 meters)
Product features:
durable, waterproof and moisture-proof.
Scope of application:
Suitable for surface protection, building waterproofing engineering, pipe wrapping, carpet splicing and so on.
★Products include:
2 *rolls:
Note:
As shown, this product contains only tape and other products are not included in the product line.
★NOTE:
Since we use international logistics, it usually takes 15-25 days to deliver. If you have not received it within 30 days, please contact us in time.:
If you have any questions or problems about this product, please feel free to contact us and we will deal with it as soon as possible. :

הצעות דומות