• הנחה
  • משופץ
מיני מאוורר צוואר נייד תליית צוואר מאוורר ספורט סגנון בחוץ אוויר קריר ונטילדור יובין1993

מיני מאוורר צוואר נייד תליית צוואר מאוורר ספורט סגנון בחוץ אוויר קריר ונטילדור יובין1993

 
ILS 222.61

קיים
בחנות

מראה מסוגנן טטור צווארו עשוי מסיליקון ידידותי לסביבה לא מחניק וקיפאון 3 רמת רוח התאמה את רוח קצב הוא הגדלת בהדרגה הגבוהה ביותר רוח שיעור יש 48 עגול אוויר שקעי מדויק קירור לשמור את המוח ער בכל זמן. סוללה בעלת עמידות גבוהה של 1800 מיליאמפר / שעה כללה חיי הסוללה של המימום הם יותר מ-6 שעות. 60 חתיכה טורבינות עיצוב יציב רוח פלט אולטרה שקט וביש בנות לא לקבל שלהם שיער תקוע. מגוון רחב של יישומים מתאים להורים חיצוניים משק ביתילד ופנאי קובע אתה יכול להשתמש בו במצב שונה. בשל שונה תאורת אפקטים וסביבות, תצוגת בהירות הגדרות, וכו'., הצבע של הפריט בפועל עשוי להיות מעט שונה, אנא עיין בפועל פריט. לגבי גודל, בבקשה לאפשר הבדל של 1-3 סנטימטר בשל מדידה ידנית, תודה לך על שלך הבנה!מראה מסוגנן טטור צווארו עשוי מסיליקון ידידותי לסביבה לא מחניק וקיפאון.3 רמת רוח התאמה את רוח קצב הוא הגדלת בהדרגה הגבוהה ביותר רוח שיעור יש 48 עגול אוויר שקעי מדויק קירור לשמור את המוח ער בכל זמן.סוללה בעלת עמידות גבוהה של 1800 מיליאמפר / שעה כללה חיי הסוללה של המימום הם יותר מ-6 שעות.60 חתיכה טורבינות עיצוב יציב רוח פלט אולטרה שקט וביש בנות לא לקבל שלהם שיער תקוע.מגוון רחב של יישומים מתאים להורים חיצוניים משק ביתילד ופנאי קובע אתה יכול להשתמש בו במצב שונה.מפרט : סוג פריט : תליית צוואר מאוורר חומר : שרירי בטן+סיליקוןגודל מוצר : אישור. 22 17 6 סנטימטר / 8.4 אינץ ' כוח : ממשק טעינה של 5 וולט/1 : סוג-סוללה מובנית : סוללות פולימר של 1800 מיליאמפר / שעה 803040 זמן טעינה : כ-3 שעות משקל : אישור.


המאפיינים האחרים

Item Type:
Hanging Neck Fan
Material:
ABS+Silicone
Product Size:
Appro. 22 17 6cm / 8.7 6.7 2.4in
Power:
DC5V/1A
Charging Interface:
TYPE-C
Built-in Battery:
1800MAH Polymer batteries 803040
Charging Time:
About 3 hours
Weight:
Appro. 390g / 13.8oz
Package List:
1 Main Machine:
1 Instructions Manual:
1 USB Data Cable:
Note:
1.48 round air outlets wind turbines on both sides to gather wind neck wear can betwisted freely (wrapped with silicone comfortable teture) easy to operate can be used for more than si hours when completely charged.:
2. In standby mode click the button to switch the wind rate a total of three gears can be adjusted the wind rate is incrementally increased at the highest wind rate clickthe button to shut down long press the button (about 1.5S) in any gear can be turned off.:
3. When the fan is working the indicator light flashes quickly indicating that the power is about to be ehausted. Please charge the fan in time. When the fan is charging the blue indicator light enters the breathi :

הצעות דומות