• הנחה
  • משופץ
כלי מחזיק עם 4 יחידות 300 מוסיף 1616-3 חיצוני חריטת כלי הפיכת כלי מחזיק עבור 3 ממ לחתוך כרסום

כלי מחזיק עם 4 יחידות 300 מוסיף 1616-3 חיצוני חריטת כלי הפיכת כלי מחזיק עבור 3 ממ לחתוך כרסום

 
ILS 65.00

קיים
בחנות

פרופיל בר עבור חצי גמר וגימור פעולות קשיות בר בערך 45 שעות. חוזק אחיזה גבוה, עמידות בפני פגיעות ויתרון מהיר וחזק וברור בניתוק מרווח ועיבוד גדול;. כדי לשמור על טולרנסים הדוקים ביצועים ללא תחרות;. לקוחות יקרים, יש כל כך הרבה מוצרים בחנות הזאת, אתה יכול לבחור האהוב עליך מוצרים כאן. אנו נספק לך מוצרים ושירותים איכותיים. אם יש לך שאלות על המוצר, אנא פנה אלינו בזמן. מפרט : דגם : מגהר1616-3חומר : פלדהקוטר שקע : 16 ממהאורך כולל : 100 ממכיוון : יד ימיןלקבל הכנס : מגהר300 (4 יחידות)תכונות : משתמש הידוק ודרך נוחה כדי להחליף, רק מפתח ברגים כדי להשלים את החלפה של סכין להב וכרית;אביזרי פלדה הוא טוב, חיים ארוכים, הפחתת המשתמש עלות של כלי.חבילה כללה : 1 איקס מגר1616 - 3 בר משעמם1 איקס מפתח ברגות4 איקס מגמן300 הכנסהערה : 1.בבקשה לאפשר 1-3 ממ שגיאה בשל מדידה ידנית. לוודא לא אכפת לך לפני שאתה הצעת.בשל ההבדל בין מסכים שונה, התמונה עשויה שלא לשקף את הצבע האמיתי של הפריט. תודה!לאביזרים קשיחות טובה וחיי שירות ארוכים, מה שמפחית את עלות השימוש של המשתמש בכלי. לסביבות עיבוד מעשיות ושונות, אפילו בסביבות קשות מאוד, כמו ברזל יצוק, יש מאפיינים טובים.לקוחות יקרים, יש כל כך הרבה מוצרים בחנות הזאת, אתה יכול לבחור האהוב עליך מוצרים כאן. אנו נספק לך מוצרים ושירותים איכותיים. אם יש לך שאלות על המוצר, אנא פנה אלינו בזמן.


המאפיינים האחרים

Model:
MGEHR1616-3
Material:
Steel
Shank Diameter:
16mm
Overall Length:
100mm
Direction:
Right Hand
Accept Insert:
MGMN300 (4pcs)
Features:
User clamping and convenient way to replace, only a wrench to complete the replacement of the knife blade and pad;:
Accessories steel is good, long life, reducing the user cost of the tool.:
Package Included:
1 x MGEHR1616-3 Boring Bar:
1 x Wrench:
4 x MGMN300 Insert:
Note:
1.Please allow 1-3mm error due to manual measurement. pls make sure you do not mind before you bid.:
2.Due to the difference between different monitors, the picture may not reflect the actual color of the item. Thank you!:
The accessories have good rigidity and long service life, which reduces the use cost of the user of the tool. Practical and various processing environments, even in very harsh environments, such as cast iron, have good characteristics.:
Dear customers, there are so many products in this shop, you can choose your favorite products here. We will provide you with quality products and services. If you have any questions about the product, please contact us in time. :

הצעות דומות