• הנחה
  • משופץ
50 יחידות 8 מ מ רב תכליתי צמר הרגיש מוט טחינת ליטוש אביזרי קובץ מצורף סט עם 1/8 שוק עבור ליטוש עובש,

50 יחידות 8 מ מ רב תכליתי צמר הרגיש מוט טחינת ליטוש אביזרי קובץ מצורף סט עם 1/8 שוק עבור ליטוש עובש,

 
ILS 3.33

קיים
בחנות

חומר : צמר ומתכת משמש לכל מיני עובש, זכוכית, ציוד רפואי, תכשיטי זהב וכסף, מתכת, משטחים לא מתכתיים, חריצים וליטוש מראה חרוט. מתאים פנאומטי, חשמלי רוטרי מכונת גריסה. 50 יחידות קונוס צמר טחינת ראש. תכונות : -100% חדש לגמרי, באיכות גבוהה. - זה ליטוש גלגל יש טוב ליטוש אפקט. - סוגים רבים של צורות וגדלים, קל לשימוש. מושלם לשימוש מקצועי או ביתי. - מתאים פנאומטי, חשמלי רוטרי מכונת גריסה. - משמש עבור כל סוגים של עובש, זכוכית, ציוד רפואי, זהב וכסף תכשיטים, מתכת, שאינו מתכתי משטחים, חריצים קונוס מראה ליטוש. מפרט : - חומר : צמר ומתכת-צורה : קונוס כמו תמונות להראות-ראש קוטר : 8 ממ-שוק קוטר : 3 ממ-אורך כולל : 45 ממ חבילה כוללת : -50 יחידות קונוס צמר טחינת ראש. - הוראות התקנה לא כלול. הערה : - אנא להיות בזהירות לבדוק את הסחורה מראה, גודל, צורת ולאחר מכן להשוות שלך מקורי מוצרים לפני ההזמנה, תודה לך. - אור ירי שונה מציג עשוי לגרום את צבע של הפריט בתמונה קצת שונה הדבר האמיתי. - מאז את גודל מעל נמדד על ידי יד, את גודל של הפריט בפועל שקיבלת יכול להיות מעט שונה מהגודל לעיל. בבקשה לא אכפת, תודה לך!.


המאפיינים האחרים

-Material:
Wool and Metal
-Shape:
Cone as pictures show
-Head Diameter:
8mm
-Shank Diameter:
3mm
-Total Length:
45mm
Package Includes:
-50Pcs Cone Wool Grinding Head. :
-Installation Instruction NOT Included. :
Note:
-Please be carefully check the goods appearance, size, shape and then compare your original goods before ordering, thank you. :
-Light shooting and different displays may cause the color of the item in the picture a little different from the real thing. :
-Since the size above is measured by hand, the size of the actual item you received could be slightly different from the size above. Please don't mind, thank you! :

הצעות דומות