• הנחה
  • משופץ
הרי גברים יהלומי תרגיל 16 יחידות מקדח יד כלים נגרות סגסוגת חור פותחן 15-35 ממ מרכוז חור מסור חותך

הרי גברים יהלומי תרגיל 16 יחידות מקדח יד כלים נגרות סגסוגת חור פותחן 15-35 ממ מרכוז חור מסור חותך

 
ILS 1.67

קיים
בחנות

מיוצר עם טכנולוגיה מתקדמת, חומרים באיכות גבוהה, ארוך שירות חיים; נמוך חיתוך התנגדות, מוגבר קידוח מהירות, וקל שבב הסרת עשה עם טכנולוגיה מתקדמת,חומר באיכות גבוהה, חסון ועמיד. החור מסודר, חלק,ללא קצוות שבורים, ללא תופעת רעד. עמידות החתך קטנה, מהירות הפתיחה מוגברת והסרת השבבים קלה. יכול לשמש עבור מגוון רחב של עץ,מוצרי עץ,פלסטיק,דיקט וחומרים אחרים. בבקשה לאפשר 1-3 ממ שגיאה למדידה ידנית; הצבע של הפריט שמוצג בתמונה עשוי להיראות מעט שונה על צג המחשב שלך בגלל הצג אינו מכויל אותו הדבר.מפרט : גודל : 15 מ מ;16 מ מ;17 מ מ;18 מ מ;19 מ מ;20 מ מ;21 מ מ 22 מ מ;23 מ מ;24 מ מ;25 מ מ 26 מ מ;28 מ מ;30 מ מ 32 מ מ 35 מ מ כמות : 16 יחידותכלים ישימים : מקדחה חשמלית עם צ ' אק של 10 מ מ או יותר,תרגיל ספסל,גבוהה כוח חשמלי מטחנות,תרגיל פנאומטי,מגנט תרגיל,אקדח תרגיל.היקף היישום : זה מוצר סדרת יכול לייצר את בסדר ניקוב אתה צריך על שונים עץ לוחות,מוצרי עץ,פלסטיק,דיקט אחרים materials.It הוא מתאים תעשייתי ציר התקנה,עץ עיבוד ותחזוקה,דגם ביצוע,התקנה של כדורי דלת טיפים,מגירת טיפים, וכו'.רשימת אריזה : 16 יחידות מקדח סטתכונה : 1.עשה עם טכנולוגיה מתקדמת,חומר באיכות גבוהה, חסון ועמיד.2, החור הוא מסודר, חלק,אין קצוות שבורים, אין תופעת רעד.3, את חתך התנגדות הוא קטן,את פתיחת מהירות הוא מוגבר, ואת שבב הסרת הוא קל.4, יכול לשמש עבור מגוון רחב של עץ,מוצרי עץ,פלסטיק,דיקט וחומרים אחרים.5, ההתקנה הוא פשוט,קל לשימוש, רק צריך להיות מותקן על רגיל יד תרגיל יכול לשמש.


המאפיינים האחרים

Size:
15mm;16mm;17mm;18mm;19mm;20mm;21mm
22mm;23mm;24mm;25m26mm;28mm;30mm:
32mm 35mm:
quantity:
16pcs
Applicable tools:
electric drill with a chuck of 10MM or more,bench drill,high power electric grinder,pneumatic drill,magnet drill,pistol drill.:
Scope of application:
This product series can produce the fine perforation you need on various wood boards,wood products,plastics,plywood and other materials.It is suitable for industrial hinge installation,wood processing and maintenance,model making,installation of spherical door tips,drawer tips,etc.occasion.:
packing list:
16pcs drill bit set:
feature:
1.Made with advanced technology,high quality material,sturdy and durable.:
2,the hole is neat,smooth,no broken edges,no tremor phenomenon.:
3,the incision resistance is small,the opening speed is increased,and the chip removal is easy.:
4,can be used for a variety of wood,wood products,plastics,plywood and other materials.:
5,the installation is simple,easy to use,only need to be installed on the ordinary hand drill can be used.:
6,the work noise is small :

הצעות דומות