• הנחה
  • משופץ
i13 Pro Max 5G Smartphone Android Android, 6.7 '' טלפון נייד מסך LCD, 5000mAh סוללה סוללה כפולה טלפון סלולרי-

i13 Pro Max 5G Smartphone Android Android, 6.7 '' טלפון נייד מסך LCD, 5000mAh סוללה סוללה כפולה טלפון סלולרי-

 
ILS 149.99

קיים
בחנות

סוללה לאורך זמן : החיים העמוסים שלך ראויים לסוללה שנבנתה לעסוק; בין אם אתה לוקח שיחת וידאו לנסיעות שלך, מתעדכן בתוכנית המועדפת עליך או עם חברים ובני משפחה, הסוללה שלך לטעינה מהירה לאורך זמן יש את הגב שלך ביצועים עוצמתיים : ה- I13 Pro Max מעניק לך סטרימינג חלק להפליא של התוכן האהוב עליך עם הביצועים החזקים ביותר בסדרה שלו ומהירויות מהירות להפליא כדי להוריד מופעים וסרטים. אחסון הניתן להרחבה- 8 GB+512 GB אחסון מובנה מעניק לך את האחסון המובנה הגדול ביותר ומאפשר לך ליהנות מזכרונות ובידור יותר; עם אחסון נוסף של 128 ג'יגה -בייט הניתן להרחבה עם כרטיס micro SD. מערכת מצלמה משולשת 48 MP : צילם תמונות מדהימות בכל אור, כמו גם דיוקנאות יפהפיה ומקרוב מפורט להפליא, אתה לא מפספס שום סצנה. וידאו, תמונות ועוד עם ברז אחד בלבד, אתה יכול לערוך עוד יותר את התמונות שלך עם פילטרים , אמוג'ים או טכנולוגיות אחרות, ולוקח רק שנייה אחת כדי לפתוח את הטלפון עם הפנים שלך!. כולל ביצועים של Qualcomm Snapdragon 888 של 2020. הסתדרו יותר מבלי להאט בזכות מעבד Qualcomm Snapdragon 888 מהיר. לא תואם אם אתה לוקח שיחת וידאו לנסיעות שלך, מתעדכן בתוכנית המועדפת עליך או עם חברים ובני משפחה, לסוללה שלך לטעינה מהירה לאורך זמן יש את הגב שלך. ביצועים עוצמתיים : ה- I13 Pro Max מעניק לך סטרימינג חלק להפליא של התוכן האהוב עליך עם הביצועים החזקים ביותר בסדרה שלו ומהירויות מהירות להפליא כדי להוריד מופעים וסרטים. אחסון הניתן להרחבה- 8 GB+512 GB אחסון מובנה מעניק לך את האחסון המובנה הגדול ביותר ומאפשר לך ליהנות מזכרונות ובידור יותר; עם אחסון נוסף של 128 ג'יגה -בייט הניתן להרחבה עם כרטיס micro SD. מערכת מצלמה משולשת 48 MP : צילם תמונות מדהימות בכל אור, כמו גם דיוקנאות יפהפיה ומקרוב מפורט להפליא, אתה לא מפספס שום סצנה. וידאו, תמונות ועוד עם ברז אחד בלבד, אתה יכול לערוך עוד יותר את התמונות שלך עם פילטרים , אמוג'ים או טכנולוגיות אחרות, ולוקח רק שנייה אחת כדי לפתוח את הטלפון עם הפנים שלך!. כולל ביצועים של Qualcomm Snapdragon 888 של 2020. הסתדרו יותר מבלי להאט בזכות מעבד Qualcomm Snapdragon 888 מהיר. אינו תואם לכרטיס SIM AT&T או לכרטיס SIM אלחוטי של CRICKET או נושאי רשת CDMA כמו Verizon, Sprint, Boost Mobile, Straight Talk או U.


המאפיינים האחרים

5000mAh Lithium Battery (Included):
Bluetooth:
Support
Touch Screen (Resolution):
LCD Resolution 3040x1400 IPS High Definition Screen
I/O:
Type C*1Charging / Headphones
Speaker:
Single Speaker
Vibration Motor:
Support
Microphone:
Support
WIFI:
External High Performance, Low Power Dual Band WiFi
DOES NOT COMPATIBLE WITH AT&T SIM CARD OR CRICKET WIRELESS SIM CARD OR CDMA Network Carriers such as Verizon, Sprint, Boost Mobile, Straight Talk or U.S.Cellular!:
Supported GSM Netwrok SIM Card's Carriers:
T-Mobile, BTC, MetroPCS, H2O, Movistar, Telcel, Tigo, Claro, Vivacom, Ultra Mobile, lycamobile, Tello Mobile, Bell Wireless, Rogers Wireless, Chatr, Luck Mobile, Virgin Mobile, Telus, Fido, FIZZ, Shaw Mobile, etc.
Frequency Bands:
2G Network:
B2/B3/B5/B8
3G Network:
B1/B2/B4/B5/B8
4G Network:
B1/B2/B3/4B/B5/B7/B8/B25/B26/B28A/B28B/B66
Dual Slim Card:
Card Slot:
Three Card Slots (two nano SIM cards and a micro memory card can be installed at the same time)
Gravity Sensing:
Support
Distance Sensing:
Support
GPS:
Support
Camera:
Front Camera 13MP, F/2.0 Aperture, Fixed Focal Length, Rear
Camera 48MP, Color, F/1.8 Aperture:
Other Features:
Face Unlock

הצעות דומות