• הנחה
  • משופץ
לנגפנג ארובה לטאטא ערכת ארובה ניקוי מברשת אוורור צינור לטאטא סט ערכת עם 6/9 /12/15 /18 גמיש מוטות 10 סמ מברשת

לנגפנג ארובה לטאטא ערכת ארובה ניקוי מברשת אוורור צינור לטאטא סט ערכת עם 6/9 /12/15 /18 גמיש מוטות 10 סמ מברשת

 
ILS 2.33

קיים
בחנות

חומר : שלנו ארובה לטאטא סט הוא עשוי ניילון חומר, אשר הוא עמיד לטמפרטורה גבוהה, ומגביר את הצלפה יעילות בנוסף, המשטח הפנימי של הארובה לא יהיה שרוט. יעיל ניקוי סט : זה מברשת סט מורכב כולל של 6 /9 /12 /15 /18 ניילון מוטות, 1 מברשת ראש. המוט הוא 41 ס מ/61 ס מ ארוך, קל לפרק ולהרכיב. בהשוואה לניקוי קונבנציונאלי, ניקוי רב עוצמה יכול להסיר יותר לכלוך והטיפול בכל ארונות האדים ובטנות הנירוסטה עדין בהרבה. שימוש כללי למקדחות כוח : ניתן להשתמש במברשות ארובה בשילוב עם מקדחות חשמליות. בעזרת כוח סיבוב גדול יותר, הזיפים יכולים להסיר אפילו את המשקעים העיקשים ביותר בשקע העשן או הארובה.(לא כולל מקדחה חשמלית). קל לשימוש : קל להרכיב ולפרק, ואתה יכול להתחבר מרובה מוטות כדי להאריך שלך להגיע. את מוטות הם גמיש אשר יכול בהחלט לעבור אלה קשה פליטה מתכופף. תכליתי : מתאים מרובה ניקוי תרחישים : המוצר משמש לניקוי שונים צינורות, קמינים, ארובות, קטר ברדסים, מייבשי, וכו'. כל הקשיים הסניטריים נפתרים. ארובה ניקוי מברשת צינור אוורור לטאטא סט ערכת עם 6 /9 /12 /15 /18 גמיש מוטות 10 סמ מברשת ראשי 1 תרגיל מחבר ארובה לטאטא ערכת עבור אח, קטר מכסה המנועתיאור : נשלף : את ארובה לטאטא הוא קל לפרק ולהרכיב. זה יכול להתחבר מרובה קטבים כדי לפתוח את כיסוי, אשר הוא קל לפרק ולהרכיב.גמישות : מטאטא הארובה יכול להתכופף בצורה מושלמת דרך פתחי הפליטה הקשים הללו, וניתן להשתמש בו עם מקדחות חשמליות. עם כוח סיבוב גדול יותר.סט : זה סט של מברשות מורכב 6 /9 /12 /15 /18 מוטות, 1 מברשת ראש. המוט הוא 41 סנטימטר/ 61 סנטימטר ארוך, חסון ועמיד, ויכול לשמש במשך זמן רב.


המאפיינים האחרים

Material:
Nylon
Rod Length:
41 cm/61 cm
Brush Diameter:
10 cm
Bristle Length:
4 cm
Package include:
6 /9 /12 /15 /18 x Nylon Rod :
1 x Brush Head :
How To Use:
Step 1:
Connect the rods one by one;
Step 2:
Attach the bristle with rods;
Step 3:
Put the brush into the flue;
Step 4:
Slide the rod into the flue;
Step 5:
Attached the drill with the rod;
Step 6:
Start cleaning the chimney.
Only the above package content, other products are not included.:
Note:
Light shooting and different displays may cause the color of the item in the picture a little different from the real thing. The measurement allowed error is +/- 1-3cm.
chimney sweep kit cleaning extends up to 30 feet cleaner tools system with brush 9 flexible rods dryer duct 2-in-1 fireplace drier vent lint sweeping drill attachment synthetic head rod remover dry long nylon rotary drive kits reusable 18 ft :

הצעות דומות