• הנחה
  • משופץ
צרפתית מצב רגיל כפתור חשמלי חימום מיידי נייד מזגן מיני שולחן העבודה דוד דוד מאוורר קרמיקה חימום

צרפתית מצב רגיל כפתור חשמלי חימום מיידי נייד מזגן מיני שולחן העבודה דוד דוד מאוורר קרמיקה חימום

 
ILS 46.84

קיים
בחנות

טכנולוגיית קרמיקה : גופי חימום קרמיים מתקדמים מספקים חימום מהיר ויעיל יותר מאשר תנורי חימום מסורתיים, חסכוניים באנרגיה וידידותיים לסביבה, בעלי חיי שירות ארוכים מתקדם בטיחות : את דוד יש מובנה התחממות יתר הגנה והטיה פונקציות לשימוש ללא דאגות. נוח נייד : קל משקל קומפקטי עיצוב ונשיאה ידית לעשות את זה קל להעביר את דוד כדי שבו אתה צריך את זה ביותר, ביצוע זה אידיאלי לשימוש בבתים, חדרי שינה, מוסכים, בתי ספר ומשרדים . מתנות הטובות ביותר : אם אתה מחפש מתנה להורים שלך, ילדים, מאהב או חברים, שלנו קומפקטי דוד הוא בחירה מושלמת. להביא זה חום במזג האוויר קר, בדיוק כמו שלך דיילת!. לקוחות שביעות רצון שירות : אם יש לך שאלות על זה בית דוד, אנא אל תהסס לפנות אלינו. אנחנו מוכנים לענות על השאלות שלך בסבלנות וליצור איתך קשר בתוך 24 שעות, מאחל לך קניות שמחה. שלנו קטן דוד יכול לתת לך טמפרטורה נוחה, להביא לך מגע של חום בחורף הקר, ליצור חם ורגוע סביבה, ולתת שלך משפחה שינה מתוקה.מפרט : שם : מכשיר חימום ביתי קטן / מחממי אוויר / מכשיר חימום ביתי סוג הסמכה : דוח בדיקת איכות, לספירה, ראש, מקום ייצור : סיןברנד : שיטת גלגלים : חום קרמי טכנולוגיה : אבסקולור : ורוד / ירוק / כחולמשקל : 690 גרםמתח : 110-220 כוח מוערך : 800כוח כתוב : 50 הרץ מהירות התאמת מהירות : 3 מהירותמידות : 16.65 "אזור היישום : 10 טווח שימוש : פנים, חדרי שינה, מוסכים, חדר אוכל, מעונות בית ספר, קמפינג ומשרדיםחבילה כולל : 1 תנור חימוםדעה : 1.


המאפיינים האחרים

Name:
Small household heating appliance / Air heaters / Household heating appliance
Certification type:
quality inspection report, CE, ROSH, FCC
Place of production:
China
Brand:
HSCW
Heating method:
PTC ceramic heater
Shell technology:
ABS
Color:
pink / green / blue
Weight:
690g
Voltage:
110-220V
Rated power:
800W
Rated power:
50 Hz
Speed ​​adjusting speed:
3 speed
Dimensions:
16.5 * 14.5 * 14.5cm / 6.43 * 5.65 * 5.65
Area of ​​application:
10
Range of use:
interior, bedrooms, garages, dining room, school dormitory, camping and offices
Package including:
1 x heater:
Opinion:
1. It is strictly forbidden to use it with flammable and explosive materials, dust and oil in the environment.:
2. If the power cord is damaged and there is no danger, it must be replaced by the manufacturer, its service department or a similar service specialist.:
3. If you have any questions about the product, please contact us, we are ready to answer your questions patiently, wish you have a happy shopping! :

הצעות דומות