• הנחה
  • משופץ
ריסוס תרסיס לאירוסול ריסוס על ידית ריסוס יכול לאחוז בצבע ריסוס צבע לשימוש חוזר של ידית ריסוס אוניברסלית

ריסוס תרסיס לאירוסול ריסוס על ידית ריסוס יכול לאחוז בצבע ריסוס צבע לשימוש חוזר של ידית ריסוס אוניברסלית

 
ILS 0.33

קיים
בחנות

חומר מפלסטיק פרימיום : עשוי מחומר פלסטי פרימיום, יציב, לא קל להזדקנות ועמיד בפני שחיקה, כדי להבטיח חוזק ועמידות מרבית לשימוש נוח להחזיק : עיצוב ארגונומי, שנוח להחזיק, לחיצה על זמן רב לא תגרום לעייפות הידיים שלך, וזה פיתרון נהדר לבעיית ריסוס זמן רב. קל לשימוש : ידיות אירוסול מיידיות פשוטות להתקנה, ותוכלו למקם את האחיזה על צנצנת המרסס ולאשר את הזרבוב כדי להדק את הפחית עבור חיבור מאובטח. מתאים לרוב פחי הלחץ : מושלם מתאים לרוב סוגי פחי הלחץ, השוק ביותר מ- 90% ממוצרי סרטי הריסוס יכולים להשתמש במוצר זה. השתמש בידית ריסוס הצבע ובצבע לא יהיה מגע ישיר, לא יגרום לתרסיס מרוסס בטעות על היד. התקנה קלה : ידית המרסס מגיעה עם מערכת טוויסט ומנעול. אתה פשוט צריך פשוט צריך דחיפה ל- CAN, כדי לוודא שהזרבובית היא מרכזית בצמצם של המוליך, ולהפוך את צווארון המנעול כדי לשים את הפחית. קל להתקנה ולהשתמש. חומר מפלסטיק פרימיום : עשוי מחומר פלסטי פרימיום, יציב, לא קל להזדקנות ועמיד בפני שחיקה, כדי להבטיח חוזק ועמידות מרבית לשימוש. נוח להחזיק : עיצוב ארגונומי, שנוח להחזיק, לחיצה על זמן רב לא תגרום לעייפות הידיים שלך, וזה פיתרון נהדר לבעיית ריסוס זמן רב. קל לשימוש : ידיות אירוסול מיידיות פשוטות להתקנה, ותוכלו למקם את האחיזה על צנצנת המרסס ולאשר את הזרבוב כדי להדק את הפחית עבור חיבור מאובטח. מתאים לרוב פחי הלחץ : מושלם מתאים לרוב סוגי פחי הלחץ, השוק ביותר מ- 90% ממוצרי סרטי הריסוס יכולים להשתמש במוצר זה.


המאפיינים האחרים

Packing listing:
.
1Pc*Spray Handle.:
Note:
it is not suitable for the pressure tank of the product or the pressure tank with too long sprinkler. It can shorten the pressure bar and then use.
Material:
PP.
Size:
15*11cm/5.91*4.33.
Color:
black.
Note:
Due to the different monitor and light effect, the actual color of the item might be slightly different from the color showed on the pictures. !:
Please allow 1-3cm measuring deviation due to manual measurement.:

הצעות דומות