• הנחה
  • משופץ
2 יחידות מעטפת חוט סימון הגנת נדן צינור מדפסת אביזרי כבל היטלר כבל כיסוי עבור דגמים מרובים

2 יחידות מעטפת חוט סימון הגנת נדן צינור מדפסת אביזרי כבל היטלר כבל כיסוי עבור דגמים מרובים

 
ILS 1.67

קיים
בחנות

הצינור עשוי מחומר פוליוויניל כלוריד, בעל גמישות טובה, עמידות בפני שחיקה ועמידות בפני קורוזיה עם פנימי שן עיצוב, זה הוא קבוע בחוזקה על חוט אתה צריך לארגן, וזה לא קל ליפול. סמן את הכבל ואת הליבה המבודדת כדי להבטיח חיבור נכון, התקנה ותפעול בטוח של הכבל. עם מראה מבריק ומרקם רך, יכול למנוע שמן וחומרים אחרים מפני קורוזיה. יכול לשמש עבור גמיש וקשה חוט, מתאים קנון עבור סופוואן צינור מדפסת דגמים שונים. הצינור עשוי מחומר פוליוויניל כלוריד, בעל גמישות טובה, עמידות בפני שחיקה ועמידות בפני קורוזיה. עם מראה מבריק ומרקם רך, יכול למנוע שמן וחומרים אחרים מפני קורוזיה. עם פנימי שן עיצוב, זה הוא קבוע בחוזקה על חוט אתה צריך לארגן, וזה לא קל ליפול. סמן את הכבל ואת הליבה המבודדת כדי להבטיח חיבור נכון, התקנה ותפעול בטוח של הכבל. יכול לשמש עבור גמיש וקשה חוט, מתאים קנון עבור סופוואן צינור מדפסת דגמים שונים. מפרט : סוג פריט : חומר מעטפת : מטרה : צור סימני זיהוי לחוטים וכבלים וליבות מבודדות כדי להבטיח חיבור נכון, התקנה, הפעלה בטוחה ותחזוקה של חוטים. ישים חוט סוג : גמיש תיל, חוטי כללי מודלים ישימים : Canon מ-1 Std C-100 T מ-11ג מ-1 Pro מ-11, עבור LM-370 A E LM-380 A LM-350 AII, על Supvan TP60 A TP66 A אחרים צינור מדפסת רשימת החבילות : 2 x מעטפת PVC.


המאפיינים האחרים

Item Type:
PVC Casing
Material:
PVC
Purpose:
Make identification marks for wires and cables and insulated cores to ensure the correct connection, installation, safe operation and maintenance of wires.
Applicable Wire Type:
Flexible wire and hard wire general
Applicable Models:
For Canon M-1Std C-100T M-11C M-1Pro M-11, for LM-370A E LM-380A LM-350AII, for Supvan TP60A TP66A and other tube printer
Package List:
2 x PVC Casing :

הצעות דומות