• הנחה
  • משופץ
LumeCube איבר אנושי שיני לשון שיניים מרפאת מרפאה הוראת מודל אנטומיה- הפגנה סטנדרטית הוראה 1010 מודל רפואי

LumeCube איבר אנושי שיני לשון שיניים מרפאת מרפאה הוראת מודל אנטומיה- הפגנה סטנדרטית הוראה 1010 מודל רפואי

 
ILS 1.33

קיים
בחנות

איכות גבוהה על מנת להראות טוב יותר את המרקם של שרירים אנושיים, אנו משתמשים בחומר PVC, לא רופף, ניצחו בקלות כאשר החלקים יורדים; בסיס שטוח גורם לדגם לעמוד היטב על השולחן או הרצפה כך שתוכלו להוראת הפגנה, המקדמת את ההבנה של התלמידים ומגדילה את ה- FU בכיתה. ניתן לחלק תכנון נשלף ל -4 חלקים, תורם יותר ללמידה והוראה. זה יכול לשמש ככלי הוראה להדרכת התלמידים, וקל יותר להבין ולהגדיל את כיף ההוראה. מתנה נהדרת לפרויקט מדעי ילדים, למידה, אבזרי ההדגמה של המורה בכיתה, מתנת יום הולדת לחברים, משפחות, הורים, ילדים וכו ' , מציג את הלסת התחתונה לטוחנה השנייה, עם לשון אמצעית חתוכה, והמחצית הימנית היא הבלוטה הסובלתית והבלוטת התת-תתי, שניתן להבחין בזהירות. זהו כלי עזר נדיר למחקר ולימוד הידע הקשורים אליו. מודל סימן דיגיטלי יש לנו שלטי אינדיקטור דיגיטלי שתוכננו במיוחד, שהם יעילים ומהירים יותר לשימוש, וגם עוזרים להבנה טובה יותר ותרגול. עזרו לכם לערוך מחקר ולמידה מדויקים ויעילים, לשפר את יעילות הלמידה ולהימנע מפסולת זמן מיותרת. מתאים לכל מי שמתעניין באנטומיה, סיעוד, פיזיולוגיה. איכות גבוהה על מנת להראות טוב יותר את המרקם של שרירים אנושיים, אנו משתמשים בחומר PVC, לא רופף, ניצחו בקלות כאשר החלקים יורדים; בסיס שטוח גורם לדגם לעמוד היטב על השולחן או הרצפה. כך שתוכלו להוראת הפגנה, המקדמת את ההבנה של התלמידים ומגדילה את ה- FU בכיתה. ניתן לחלק תכנון נשלף ל -4 חלקים, תורם יותר ללמידה והוראה. זה יכול לשמש ככלי הוראה להדרכת התלמידים, וקל יותר להבין ולהגדיל את כיף ההוראה. מתנה נהדרת לפרויקט מדעי ילדים, למידה, אבזרי ההדגמה של המורה בכיתה, מתנת יום הולדת לחברים, משפחות, הורים, ילדים וכו ' , מציג את הלסת התחתונה לטוחנה השנייה, עם לשון אמצעית חתוכה, והמחצית הימנית היא הבלוטה הסובלתית והבלוטת התת-תתי, שניתן להבחין בזהירות. זהו כלי עזר נדיר למחקר ולימוד הידע הקשורים שלך. מודל סימן דיגיטלי יש לנו שלטי אינדיקטור דיגיטלי שתוכננו במיוחד, שהם יעילים ומהירים יותר לשימוש, וגם עוזרים להבנה טובה יותר ותרגול.


המאפיינים האחרים

Product color:
as shown
Product size:
29×17×22cm
Product material:
PVC
Product name:
Tongue Teeth Anatomy Model
Product weight:
about 2.5KG
Package Including:
1 X Tongue Teeth Anatomy Model:
Customer satisfaction is our top priority. If you have any concerns, please do not hesitate to contact us. The message will give you a reply within 24 hours. I am committed to do whatever possible to resolve it.:
If you have any questions, please email or leave a message to us. We will provide you with the best advice and satisfactory after-sales service experience. :

הצעות דומות