• הנחה
  • משופץ
מכאני מקלדת טייס כבל מפותל סוג-תעופה מחבר אביב חוט מחשב שולחני קישוט טעינת כבל ערכת אבזר

מכאני מקלדת טייס כבל מפותל סוג-תעופה מחבר אביב חוט מחשב שולחני קישוט טעינת כבל ערכת אבזר

 
ILS 3.00

קיים
בחנות

ראש זכר, סוג-ג כל עיצוב מצופה זהב, שידור מהיר ויציב יותר שכבה כפולה רשת עיצוב, לא קל ללבוש, ארוך שירות זמן. את חוט גוף מאמץ כפול אריגת עיצוב טכנולוגיה כדי להפוך שלנו חוט יותר עמיד. לא קל לקבל חם, טרי ונוח. סרב לטמפרטורה גבוהה ודאג היטב לציוד שלך. ליבת נחושת, שכבה כפולה קלוע רשת. הכיפוף אינו קל לשבירה ועומד בתקנות הבטיחות. תכונה : רשת שכבה כפולה. שכבה כפולה רשת עיצוב, לא קל ללבוש, ארוך שירות זמן מתכת ראש זהב מצופה ממשק. זה לא קל לחמצן ואת אביב חוט הוא לא קל קשר לא קל לקבל חם, טרי ונוח. לסרב לטמפרטורה גבוהה ולטפל טוב של הציוד שלך המכשיר עם סוג החייבת - ג ממשק (טעינה מהירה) יכול לשמש עבור טלפון נייד טעינה רב צבע אפשרויות. ורוד, אדום, סגול, שחור, כסף אפור, צבעוני, יפה כמו קשת מפרט : חומר : ארוג נטו, עור מפוצל חוט (אופציונלי) ממשק סוג : סוג-ג כדי יו אס בי חוט חומר : נחושת ליבה צבע : ורוד, אדום, סגול, שחור, כסף אפור, צבעוני (אופציונלי) יישום : תואם עם כל סוג-ג יו אס בי מכאני מקלדות אורך : את אביב קו : על 1.9 ב (מוארך); את אווירי התוספת קו : על 1.5 מ ' /59במשקל : 110 גרם הערה : את ורוד גרסה הוא עשוי פו, וצבעים אחרים עשויים רשת ארוגה החלק הספירלי של החבל משמש בעיקר לקישוט. אם המתח גדול מדי, קל לעוות או אפילו להרוס. לוודא שאתה לא להשתמש אלימות נגד שלך יפה כבל בשל צג שונה אור אפקט, את הצבע האמיתי של הפריט עשוי להיות שונה מעט הראו בתמונות. תודה! בבקשה לאפשר 1-2 סנטימטר מדידת סטייה בשל מדידה ידנית.


המאפיינים האחרים

Material:
woven net, PU leather thread (optional)
Interface type:
Type-C to USB
Wire material:
copper core
Color:
Pink, Red, Purple, Black, Silver Gray, Colorful (Optional)
Application:
compatible with all Type-C USB mechanical keyboards
Length:
the spring line
Weight:
110g
Note:
The pink version is made of PU, and other colors are made of woven mesh:
The spiral part of the rope is mainly used for decoration. If the tension is too large, it is easy to deform or even destroy. Make sure you don't use violence against your lovely cable:
Due to the different monitor and light effect, the actual color of the item might be slightly different from the color showed on the pictures. Thank you!:
Please allow 1-2cm measuring deviation due to manual measurement.:
Included:
1 x Aviator Cable :
1 x Spring Cable :

הצעות דומות