• הנחה
  • משופץ
Yhbm כבד פו מהירות אגרוף מתלה מהירות סיבוב תיק אגרוף כדור MMA MAAY תאילנדי אימון תרגיל אפשרויות צבע מרובות

Yhbm כבד פו מהירות אגרוף מתלה מהירות סיבוב תיק אגרוף כדור MMA MAAY תאילנדי אימון תרגיל אפשרויות צבע מרובות

 
ILS 2.67

קיים
בחנות

עיצוב צורת אגס, עשוי מחומר PU באיכות גבוהה, הוא מעשי ועמיד כדור המהירות גמיש מאוד, יכול לשפר את הסיבולת, המהירות והדיוק שלך; כמו כן, יכול לחזק את גופם הניתן לניתוח בעדינות כדי להגביר את מהירות הריבאונד. נהדר לאימוני סיבולת ומתאים לאגרוף, לחימה חינם, קיקבוקסינג או אימונים אחרים באגרופים הוא כלי אימון נהדר לשימוש ביתי או בחדר כושר. ריפוד עבה במיוחד מגן על הידיים ועל האגודל המחובר. ריפוד צפוף מאוד אינו ניתן לשינוי עבור ספורטאים המתפנקים למואי תאילנדי, קיקבוקסינג וספורט קשר. שירות לאחר המכירה : אנו נספק שירות משלוחים תוך 7-21 ימי עבודה כדי לספק ללקוחות אבטחת איכות ושירות הלקוחות הטוב ביותר. אם יש לך שאלות, אנא צור איתנו קשר בזמן, אנו נשיב לך תוך 24 שעות. עיצוב צורת אגס, עשוי מחומר PU באיכות גבוהה, הוא מעשי ועמיד. כדור המהירות גמיש מאוד, יכול לשפר את הסיבולת, המהירות והדיוק שלך; כמו כן, יכול לחזק את גופם הניתן לניתוח בעדינות כדי להגביר את מהירות הריבאונד. נהדר לאימוני סיבולת ומתאים לאגרוף, לחימה חינם, קיקבוקסינג או אימונים אחרים באגרופים הוא כלי אימון נהדר לשימוש ביתי או בחדר כושר. ריפוד עבה במיוחד מגן על הידיים ועל האגודל המחובר. ריפוד צפוף מאוד אינו ניתן לשינוי עבור ספורטאים המתפנקים למואי תאילנדי, קיקבוקסינג וספורט קשר. שירות לאחר המכירה : אנו נספק שירות משלוחים תוך 7-21 ימי עבודה כדי לספק ללקוחות אבטחת איכות ושירות הלקוחות הטוב ביותר. אם יש לך שאלות, אנא צור איתנו קשר בזמן, אנו נשיב לך תוך 24 שעות. תיאור : - עיצוב צורת אגס, עשוי מחומר PU באיכות גבוהה, הוא מעשי ועמיד- כדור המהירות גמיש מאוד, יכול לשפר את הסיבולת, המהירות והדיוק שלך; כמו כן, יכול לחזק את גופך המתנפח, להתנפח בעדינות כדי להגדיל את מהירות הריבאונד- נהדר לאימוני סיבולת ומתאים לאגרוף, לחימה בחינם, קיקבוקסינג או אימוני אגרוף אחרים- זהו כלי אימון נהדר למפרט בית או חדר כושר : - חומר : צבע : שחור / אדום / שחור + אדום- גודל קטן : בערך.


המאפיינים האחרים

- Material:
PU
- Color:
Black / Red / Black + Red
- Small Size:
Approx. 27 x 17 cm / 10.63 x 6.69 inch
- Big Size:
Approx. 30 x 19 cm / 11.81 x 7.48 inch
Package Includes:
1 Piece Pear Shape Speed Bag:
Note:
Due to the differences between different monitors, the picture may not reflect the actual color.:
There is 2-3% difference according to manual measurement, please check the size carefully before you buy the item. Thanks!:
Welcome to our store, enjoy the shopping experience, you can get what you want here without leaving home.:
Extra thick padding protects your hands and attached thumb. Highly dense padding is implacable for athletes indulged into Muay Thai, Kickboxing, and contact sports.:
After-sales service:
We will provide delivery service within 7-21 working days to provide customers with quality assurance and the best customer service. If you have any questions, please contact us in time, we will reply to you within 24 hours.

הצעות דומות