• הנחה
  • משופץ
Quanjj עור עוברי בטן גלגל בטן ציוד כושר שריר

Quanjj עור עוברי בטן גלגל בטן ציוד כושר שריר

 
ILS 1.33

קיים
בחנות

חומר : פנים גלגל הבטן עשוי מפלדת אל חלד כדי להבטיח עמידות עם ידית מרופדת, אחיזה נוחה. רולר הכושר שלנו הוא ציוד כושר קומפקטי ויציב, הידית עשויה מקצף נוח, כך שתוכלו לאמן את הבטן, הרגליים, הכתפיים, הגב, הזרועות על פי התוכנית שלכם. קל להרכבה ומתאים לכל רמות הכושר : ציוד כושר כלול בגובה כושר, המתאים למתחילים ומתאמנים מתקדמים. רולר יציב : הגלגל מצויד בצינור ידית ארוך יותר ומכוסה בקצף ללא החלקה, כך שהוא יציב יותר. מעשי : בגלל משקלו הקל, זה מאוד נוח לך לשאת, ולוקח רק כמה שניות להתקנה, כך שתוכל לבצע אימוני שרירים וכושר בכל מקום. תיאור : החומרים וההתקנה המהירה שלו הופכים אותו לחובה לכל ערכת חדר כושר או כושר נסיעות כושר. השתמש בגלגל זה כדי לחזק ולחזק את הבטן, הליבה, הזרועות והגב. מפרט : צבע : כפי שמוצג האספקה ​​כוללת : 1x תכנית אימונים מומלצת על גלגל בטן : כורע על המחצלת, החזק את ידית הקצף בחוזקה עם שתי הידיים, ואז התגלגל קדימה עד לפלג גופו והזרועות קבועות, ואז מגלגלות לאחור. שמור על הרגליים ישרות, כופף את המותניים, החזק את הידיים בחוזקה על ידית הקצף ואז התגלגל קדימה עד שתקבעו את פלג גופו והזרועות, ואז להתגלגל לאחור. זה יכול לחזק ולהתאים את השרירים של שרירי הבטן, הכתפיים, הזרועות והרגליים, מפעילים את השרירים והמפרקים בצורה מאוזנת, מפחיתים משקל ומפסלים את שרירי הבטן בכל עת ובכל מקום.


המאפיינים האחרים

Color:
as shown
Package includes:
1x belly wheel
Recommended training plan:
Kneel on the mat, hold the foam handle tightly with both hands, then roll forward until the torso and arms are fixed, then roll backwards.:
Keep your legs straight, bend your waist, hold your hands tightly on the foam handle, and then roll forward until the torso and arms are fixed, then roll back.:
It can strengthen and adjust the muscles of the abdominal muscles, shoulders, arms and legs, exercise the muscles and joints in a balanced manner, reduce weight, and sculpt the abdominal muscles anytime and anywhere. :

הצעות דומות