• הנחה
  • משופץ
סוללה מקרה 3 סוללה תיבת בעל עם על-כיבוי שקע נשי שחור

סוללה מקרה 3 סוללה תיבת בעל עם על-כיבוי שקע נשי שחור

 
ILS 0.67

קיים
בחנות

תיבת הסוללה עשויה מחומרים מעכבי בעירה, עמידות בטמפרטורה גבוהה, מוליכות חשמלית טובה, עמידה, לא מעוותת בקלות ובעלת חיי שירות ארוכים זה יכול לשמש חירום אספקת חשמל. עם תקע נקבה, עם מתג, ללא ריתוך, חיבור נוח, מתח יציאה : 4.5 וולט הכיסוי הקטן (בפנים) ותיבת הסוללה הם תהליכי נמס חם, ויופיעו סימני ריתוך. זוהי טכניקה רגילה. המוצר הנייד עם התקע מופעל ללא כשל. סוללות בטוחות יותר מאשר מתאמי חשמל ומקורות כוח ניידים בעת הדלקת אורות דקורטיביים. ניתן להשתמש בו בצעצועים, מכוניות בשלט רחוק, קישוטים עם אורות, קישוטי תאורה, הנדסת אלקטרוניקה או במקומות אחרים בהם יש צורך בחשמל. זה מתאים מאוד לפרויקט הלד שלך. מפרט : שם מוצר : תיבת סוללה דגם סוללה : א. כמות סוללה : 3 מתג : עם מתג יו. בי : נקבה משקל : כ-30 גרם יחידה מתח יציאה : 4.5 וולט חבילה כוללת : תיבת סוללה 1 יחידה מאפיינים : עם תקע נשי יו. בי, אין צורך בהלחמה, והחיבור נוח. ניתן להשתמש בו בצעצועים, מכוניות בשלט רחוק, תאורה, הנדסת אלקטרוניקה או כל מקום הדורש אספקת חשמל של 4. הערה : 1 המחיר הוא המחיר של תיבת הסוללה, לא כולל סוללה. 2 את קטן כיסוי (בתוך) הוא חם נמס עם תיבת הסוללה, ויש ריתוך עקבות. זוהי טכניקה רגילה.


המאפיינים האחרים

Product name:
battery box
Battery model:
AA battery
Quantity:
3
Switch:
with switch
USB:
Female
Weight:
about 30g/pcs
Output voltage:
4.5V
Package includes:
1PC battery box
Features:
With a USB female plug, no soldering is required, and the connection is convenient.:
It can be used in toys, remote control cars, lighting, electronic engineering or any place that requires 4.8V-6V DC power supply.:
Note:
1 The price is the price of the battery box, excluding the battery.:
2 The small cover (inside) is hot-melted with the battery box, and there are welding traces. This is a normal technique. :

הצעות דומות