• הנחה
  • משופץ
סרט מגדלת מט שחור שיניים ראש הר זכוכית מגדלת עבור תכשיטי ביצוע

סרט מגדלת מט שחור שיניים ראש הר זכוכית מגדלת עבור תכשיטי ביצוע

 
ILS 3.00

קיים
בחנות

נוח ללבוש : ראש הר מגדלת משקפיים, נוח ובטוח ללבוש, קל משקל וללא מתח תכליתי : ראש הר זכוכית מגדלת יכול גם לשמש לקריאה, ציור, צפייה, דוגמנות, תיקון, תפירה, הלחמה, תכשיטי ביצוע וכו'. יותר נוח : סרט מגדלת משקפיים יכול להיות ממוקם על ראש כמו זוג משקפיים. קל לשימוש : סרט זכוכית מגדלת עם שמאל וימין כלפי מטה זווית של אור להסרה עיצוב נייד לפיד. פרימיום חומר : את סרט מגדלת משקפיים עשויים פרימיום שרירי בטן חומר והם עמיד, קורוזיה עמיד ומתמשך. מפרט : סוג פריט : ראש הר מגדלחומר : היעדרות : למטרות רפואיות כגון ניתוח שיניים, מתן תאורה מקומית. הוא מתאים ליישומים עם דרישות גבוהות לתאורה, יחסי מכונת אדם או תנועה תכופה. יכול גם לשמש למטרות שונות : קריאה, ציור, התבוננות, דוגמנות, תיקון, תפירה, הלחמה, תכשיטי ביצוע ותחביבים אחרים מלאכות.סוללת ליתיום מובנית : 1000 מיליאמפר / שעה (נשלחת עם סוללה מובנית)הגדלה : 2.5 בהירות מקור אור : 15000 עד 40000 לקס זמן שימוש רציף : 5 שעות אופן השימוש : 1. שליטה על ידי סיבוב כפתור הכוונון הבין-עיני קדימה ואחורה. כדי להתחיל, להפריד את שני הטלסקופים רחוק ככל האפשר ולהפוך את הכפתורים בודדים עד התמונות להתכנס למעגל.למגדלים יש מרחק עבודה מוגדר מראש. הקפד למקם את עצמך קדימה ואחורה כדי למצוא את מרחק המיקוד האופציונלי. להתאים את זווית של מגדלת זכוכית כדי לראות את אובייקט בבירור. כאשר אתה לא משתמש עינית, אתה יכול להתאים את עינית כלפי מעלה לקו הראיה. את כפול צד עמדת מנעול הוא להחזיק את עדשת במקום לתמונה טובה, נא לא להתאים אותו.


המאפיינים האחרים

Item Type:
 Head Mount Magnifier
Material:
ABS
Use:
For medical purposes such as dental surgery, providing local illumination. It is suitable for applications with high requirements for illumination, man machine relationship or frequent movement. Can also be used for different purposes
Built in Lithium Battery:
1000mAh (shipped with built in battery)
Magnification:
2.5X
Light Source Brightness:
15000 to 40000 lx
Continuous Use Time:
5 Hours 
How to Use:
1. Control by turning the interpupillary adjustment knob back and forth. To begin, separate the two telescopes as far apart as possible and turn the individual knobs until the images converge into a circle.:
The magnifiers have a preset working distance. Be sure to position yourself back and forth to find the optional focusing distance.:
2. Adjust the angle of the magnifying glass to see the object clearly. When you are not using the eyepiece, you can adjust the eyepiece upwards to the line of sight.:
3. The double side position lock is to hold the lens in place for a good image, please do not adjust it.:
Package List:
1 x Head Mounted Magnifying Glass :
1 x Illumination Lamp :
1 Cord :
1 x Led Battery :
1 x Manual:
1 x Eyeglass Clip Fitting :
1 x Screwdriver :
1 x Cleaning Cloth :
3 x Screws :
3 x Screw Cover :
1 x Light Cord Tie :
1 x Storage Box :
1 x Lanyard:

הצעות דומות