• הנחה
  • משופץ
WWQUC מתכווננת לוח נטייה אלונקה עגל ולוח שיפוע קרסול

WWQUC מתכווננת לוח נטייה אלונקה עגל ולוח שיפוע קרסול

 
ILS 65.88

קיים
בחנות

עוזר להפוך את השרירים שלך לרגישים יותר במהלך האימון, ועוזר לך למתוח כראוי ולהפחית את הסיכוי לפציעה ABS חומר ידידותי לסביבה, חסר טעם, עמיד ועמיד בפני קורוזיה, קל לניקוי ובלתי ניתן לעיצוב. לוח איזון מתכוונן זה עוזר להפוך את השרירים ומתיחות העגל שלך, מה שומר על התלקחות פסיטיס דלקתית. עוזר לך למתוח כראוי ולהפחית את הסיכוי לפציעה. אתה יכול לעמוד עליו או לשבת על הכיסא, לבחור את המיקום הנכון, להקלה על השריר שלך, לשמור על בריאות גופך. זה מתקפל, קל מאוד לנשיאה. אם יש לך שאלות בעסקה, אנא צור איתנו קשר באמצעות דואר אלקטרוני. אנו נשיב לך תוך 24 שעות. אנו כאן כדי לשרת אותך הכי טוב שאפשר! מכיוון שאנו משתמשים בלוגיסטיקה בינלאומית, בדרך כלל נדרש לנו 25-35 יום כדי לספק. אם אינך מקבל אותו תוך 40 יום, אנא צור איתנו קשר בזמן 1. ABS חומר ידידותי לסביבה, חסר טעם, עמיד ועמיד בפני קורוזיה, קל לניקוי ולא ניתן לעיצוב . עוזר להפוך את השרירים שלך לרגישים יותר במהלך האימון, ועוזר לך למתוח כראוי ולהפחית את הסיכוי לפציעה. תורם גם להחלמת רגליים בצורת X, רגליים O, להקל על פשיטיס פלנטרי, פגיעות בגיד אכילס, זני עגל וכאבי קרסול אחרים. משטח מרקם למניעת החלקה. נייד וקל להרכבה, מוכן לשימוש . מתאים לבית, משרדי, נסיעות וספורט חיצוני מקורה. מפרט : סוג : אלונקת שרירים רגל חומר תוצרת חומר : ABS חומר תוצר גודל : הגודל הוא 30.5x27 סמ"ק עומס : 120 ק"ג פיקאג 'כולל : 1 x מתיחה שריר : 1. צבע בפועל עשוי להיות שונה במקצת מהתמונה בגלל צג ואפקט אור שונה.


המאפיינים האחרים

Type:
Muscle Stretcher Foot Board
Product material:
ABS material
Product size:
size is 30.5X27cm
Product load:
120kg
Package Includes:
1 x Muscle Stretcher:
Notice:
1. Actual color may be slightly different from the image due to different monitor and light effect. Please allow minor deviation due to manual measurement.:
We love our customers and take pride in providing a pleasant shopping experience. If you have any questions about our products, please feel free to contact us. :

הצעות דומות