• הנחה
  • משופץ
4 להב חום מופעל תנור מאוורר, נמוך רעש התרמו מודול יומן מאוורר אנרגיה חיסכון אח מאוורר חום מופעל מאוורר

4 להב חום מופעל תנור מאוורר, נמוך רעש התרמו מודול יומן מאוורר אנרגיה חיסכון אח מאוורר חום מופעל מאוורר

 
ILS 2.00

קיים
בחנות

תרמית אספקת חשמל, אין צורך להשתמש סוללות או חשמל, יכול ביעילות לזרום חם מקורה אוויר זהו מאוורר המשתמש בחום לייצור חשמל כמקור אנרגיה, כדי להפיץ את האוויר החם שנוצר על ידי האח הבוערת בעץ. על ידי הפקת המרב מהחום שנוצר על ידי תנור העצים והפצתו לחדרכם, תוכלו ליהנות מהחום ולהגביר את הנוחות בחדרים. להב המאוורר הייחודי מסוגל יותר להניע אוויר חם עם זרימת אוויר גדולה יותר וכמעט ללא רעש במהלך העבודה. מקדם בטיחות גבוה, מאוורר האח המופעל בחום יסתובב מהר יותר ככל שהטמפרטורה עולה, ואיטי יותר ככל שהטמפרטורה יורדת. יש מודול תרמו-אלקטרי על המאוורר, הפועל כגנרטור קטן להנעת מנוע המאוורר. תרמית אספקת חשמל, אין צורך להשתמש סוללות או חשמל, יכול ביעילות לזרום חם מקורה אוויר. זהו מאוורר המשתמש בחום לייצור חשמל כמקור אנרגיה, כדי להפיץ את האוויר החם שנוצר על ידי האח הבוערת בעץ. על ידי הפקת המרב מהחום שנוצר על ידי תנור העצים והפצתו לחדרכם, תוכלו ליהנות מהחום ולהגביר את הנוחות בחדרים. להב המאוורר הייחודי מסוגל יותר להניע אוויר חם עם זרימת אוויר גדולה יותר וכמעט ללא רעש במהלך העבודה. מקדם בטיחות גבוה, מאוורר האח המופעל בחום יסתובב מהר יותר ככל שהטמפרטורה עולה, ואיטי יותר ככל שהטמפרטורה יורדת. יש מודול תרמו-אלקטרי על המאוורר, הפועל כגנרטור קטן להנעת מנוע המאוורר.מפרט : מצב : 100% חדש לגמרי סוג פריט : תנור מאווררחומר : מתכתצבע : כפי שמוצג בתמונהגודל : כ.7 אינץ ' רדיוס להב : כ.822 גרם/29 עוז יישום : משמש בקמינים לקידום טמפרטורה פנימית.


המאפיינים האחרים

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Stove Fan
Material:
Metal
Color:
As shown in the picture
Size:
Approx. 19.7x15x11.9cm / 7.8x5.9x4.7in
Blade Radius:
Approx. 9cm/3.5in
Weight:
Approx.822g/29oz
Application:
Used in fireplaces to promote indoor temperature.
Package List:
1 x Stove Fan:
1 x Instruction Manual:
Note:
1. Please allow 1‑2cm error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:
2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.:
3. Please note that the new type and old type of this product will be sent randomly, and make sure you will not mind before ordering.:

הצעות דומות