• הנחה
  • משופץ
יאניד 3 ראשי אקווריום צ ' ילרים קירור מאוורר, מתכוונן אקווריום מים קירור מאוורר דגי טנק קר

יאניד 3 ראשי אקווריום צ ' ילרים קירור מאוורר, מתכוונן אקווריום מים קירור מאוורר דגי טנק קר

 
ILS 1.33

קיים
בחנות

ילר אקווריום : טמפרטורה גבוהה מדי או נמוכה מדי אינה ידידותית במיוחד לדגים, טמפרטורה מתאימה חשובה מאוד לדגים שלנו, ילר אקווריום יכול לעזור לך לפתור בעיה זו בקיץ החם שקט, חסכוני באנרגיה, סוער, בטוח, תן לדגים שלך קיץ נוח. שני-מהירות רוח שליטה : המתאים רוח מהירות יכול להיות שנבחר על פי מקורה טמפרטורה, את טמפרטורת מים יכול להיות מופחת כדי 2 ~ 4 בר, מתכוונן מהדק יכול להיות מהודק צילינדר קיר עובי בתוך 1.2 סנטימטר, אין התקנה, קל לשימוש, יכול להיות בקלות קבוע לקצה של אקווריום, מאוד מוצק. מתכוונן זווית : את רוח כיוון יכול להיות מותאם כדי 100 מעלות על ידי בשתי מהירות רוח שליטה : המתאים רוח מהירות יכול להיות שנבחר על פי מקורה טמפרטורה, את טמפרטורת מים יכול להיות מופחת כדי 2 ~ 4 א. בטוח ואמין : המתח המדורג של המאוורר הוא 12 וולט, תקן בטיחות גבוה, מבטיח את בטיחות המאוורר. סליל הרחק ממי המיכל אינו מהווה סיכון לקצר חשמלי. שקט, חסכוני באנרגיה : זהו מאוורר מגניב לאקווריומים של מים מתוקים ומלוחים, כך שהוא הרבה יותר שקט ממאוורר רגיל. 12 וולט של בטוח אדם מתח, צריכת אנרגיה נמוכה, לא רק חוסך כוח בשבילך, אבל גם נותן שלך דגים נחמד קיץ. זה הוא קירור מאוורר עבור מים מתוקים ומלוח אקווריומים. יש לך שני סוגים של עוצמת רוח לבחירה יש כפתור בצד של המוצר כדי להתאים את מהירות רוח. "/"פירושו רוח קלה ו" / / " פירושו רוח חזקה. זה מפחית את העברת החום מציוד אקווריום. זה שקט וגמיש יותר מאשר אוהדים רגילים.


המאפיינים האחרים

Colour:
Black
Material:
Plastic + Aluminum Alloy
Transformer output:
12V
Current:
0.2-0.8A
Power cord length:
120 cm
Power:
2 FAN
Size:
2 FAN
3 FAN :
Size:
3 FAN
Features:
1. Elegance and beauty.:
2. Hanging mode design, safety and stability.:
3. Using DC12V DC and Safety Guarantee.:
4. The coil is far from the water surface of the fish tank and will not cause danger of short circuit.:
5. Freely adjusting wind speed, strong wind, depending on the weather and indoor temperature, the temperature can be reduced by 2-4 degrees Celsius.:
6. Reduce noise and adjust angle freely.:
Package Included:
1x Cooling Fan Note:
Suitable for fish tanks with glass thickness not exceeding 12 mm. Please allow 1-3CM differs due to manual measurement.:

הצעות דומות