• הנחה
  • משופץ
עמדת תצוגת אוזניות, VR טוען את המזח המורחב מסוג C לסוג C

עמדת תצוגת אוזניות, VR טוען את המזח המורחב מסוג C לסוג C

 
ILS 40.00

קיים
בחנות

דגם רלוונטי : תצוגה ואחסון מושלמים עבור Meta/ Quest, עבור Quest 2, עבור Rift, עבור Rift S, עבור HTC Vive, לאינדקס שסתומים, עבור אוזניות VR VR של HP טעינה מזח : טעינה עמדת Quest 2 שומרת על אוזניות ה- VR שלך תמיד טעונות ומסודרות, שמגיע עם אור LED מגניב פשוט כדי לציין את מצב הטעינה של האוזניות. זמן הטעינה הוא 3 ~ 5 שעות, אור אדום על טעינה, אור ירוק על כאשר הוא טעון במלואו. עבור כל אביזרי ה- VR : VR Stand admes vr אוזניות ומבקרי המגע שלך בית בטוח ומסוגנן, שלא רק תואם לאוזניות עם רצועת עילית, אלא גם מחזיק את האוזניות, הכבלים שלך. בטוח ויציב : מגיע עם הבסיס המורחב וחורים שאינם מחליקים כדי למנוע טיפות, מה שמבטיח שה- VR תמיד מאוחסן בבטחה ומסודרת, אך קל לגישה אליו. אחסון ותצוגה קומפקטית עבור Ssystem. הגנת עדשות : מעמד מטען אוזניות כולל מגש סיליקון ללא החלקה מספיק כדי להגן בצורה מושלמת על העדשה מפני שריטות. מחזיק בקר סיבוב מאפשר לך לעבור בקלות לסוגים שונים יותר של בקרים. דגם רלוונטי : תצוגה ואחסון מושלמים עבור Meta/ Quest, עבור Quest 2, עבור Rift, עבור Rift S, עבור HTC Vive, לאינדקס שסתומים, עבור אוזניות VR VR של HP. טעינה מזח : טעינה עמדת Quest 2 שומרת על אוזניות ה- VR שלך תמיד טעונות ומסודרות, שמגיע עם אור LED מגניב פשוט כדי לציין את מצב הטעינה של האוזניות. זמן הטעינה הוא 3 ~ 5 שעות, אור אדום על טעינה, אור ירוק על כאשר הוא טעון במלואו. עבור כל אביזרי ה- VR : VR Stand admes vr אוזניות ומבקרי המגע שלך בית בטוח ומסוגנן, שלא רק תואם לאוזניות עם רצועת עילית, אלא גם מחזיק את האוזניות, הכבלים שלך. בטוח ויציב : מגיע עם הבסיס המורחב וחורים שאינם מחליקים כדי למנוע טיפות, מה שמבטיח שה- VR תמיד מאוחסן בבטחה ומסודרת, אך קל לגישה אליו. אחסון ותצוגה קומפקטית עבור Ssystem. הגנת עדשות : מעמד מטען אוזניות כולל מגש סיליקון ללא החלקה מספיק כדי להגן בצורה מושלמת על העדשה מפני שריטות. מחזיק בקר סיבוב מאפשר לך לעבור בקלות לסוגים שונים יותר של בקרים. עבור כל אביזרי ה- VR : VR Stand ated Hears vr אוזניות המגע שלך בית בטוח ומסוגנן, שלא רק תואם לאוזניות עם רצועת עילית, אלא גם מחזיק את האוזניות שלך, כבלים .


המאפיינים האחרים

Item Type:
VR Charging Stand for Quest 2
Material:
ABS
Charging time:
The charging time for VR host is about 3-5 hours.
How to Use:
1. Place the VR host in the upper part of the plastic bracket and fix it. Then plug the TYPE C charging cable into the charging port of the host. The green light is on. After charging for about 3 seconds, the red light of the stand lights up.2. VR left and right handle can be hung on the bracket left and right hooks fixed.:
PackageList:
1 x VR Stand (8 x Assembly Parts):
1 x Instruction Manual:
Note:
1. This product is for VR headset charging use only. As well as the VR left and right handle fixed hangers. :
2. If the charging indication is not normal, please check whether the charging cable is connected correctly, or whether the host battery is full. :
3. When the fault alarm status :

הצעות דומות