• הנחה
  • משופץ
דבק נגד דליפות מים רב-תכליתי, אטום למים, סופר קשירת איטום דבק חזק חדיר חומר בלתי נראה אטום למים, מבודד חומר אנטי

דבק נגד דליפות מים רב-תכליתי, אטום למים, סופר קשירת איטום דבק חזק חדיר חומר בלתי נראה אטום למים, מבודד חומר אנטי

 
ILS 7.20

קיים
בחנות

【דבק תיקון יעיל】 חומר האנטי-דליפה האטום למים יכול לפתור בקלות את הבעיה של דליפת מים איטום אטום למים נקה את משטח הבסיס לפני הבנייה כדי להבטיח שמשטח היסוד יבש. 【יעיל אטום למים】 חומר האנטי-דליפה האטום למים הוא הדרך המהירה והקלה שלך למריחה, איטום, איטום אטום למים הגנה ומונע דליפה! לאחר הייבוש, אתה יכול להחיל כל צבע. Effect אפקט לאורך זמן】 עם מרכיבים לייבוש מהיר לטיח, תיקון ואיטום קל. ניתן ליצור שכבה אטומה למים לאחר 24-48 שעות, והשכבה אטומה למים תתחזק לאורך זמן. 【התנגדות לטמפרטורה גבוהה】 חומר אנטי דליפה אטום למים זה לא ישקע או טפטוף בטמפרטורה גבוהה בקיץ. איטום אטום למים לא יסדק או מתפלל בחורף הקר. 【יישום רחב】 ניתן להשתמש בחומר האנטי-דליפה האטום למים לחלחול מים דרך סדקים, חלחול מים של אדני חלונות, חלחול מים איטום אטום למים בשירותים, חלחול מי קיר, חלחול גג וחלחול מים של קיר חיצוני. מפרט : חומר : קיבולת נוזלית : 30 מ"ל/100 מ"ל/300 מ"ל תכונות : חומר איטום שימוש : 1. נקה את משטח הבסיס לפני הבנייה כדי להבטיח שמשטח הבסיס יבש ונקף מלכלוך. אם יש סדקים (יותר מ -2 מ"מ), מומלץ לתקן תחילה עם Seal Ant ואז להשתמש בסוכן אטום למים. ריסוס או צחצח את המוצר ישירות על פני אריחי הקרמיקה, אריחי הרצפה, מלט אריחי קיר וכו 'חכה שהמוצר יחדר למסלול הבסיס. לאחר מספר דקות, כשאין נוזל על פני השטח, ריסס פעמיים או שלוש פעמים כדי לשפר את האפקט. ניתן ליצור את השכבה אטומה למים לאחר ריפוי במשך 24-48 שעות, והשכבה אטומה למים תהיה חזקה יותר עם עיכוב הזמן.


המאפיינים האחרים

Material:
Liquid
Capacity:
30ml/100ml/300ml
Features:
Waterproofing Agent
Use:
1. Clean The Base Surface Before Construction To Ensure That The Base Surface Is Dry And Free From Dirt. If There Are Cracks (More Than 2 Mm), It Is Recommended To Repair With Seal Ant First, And Then Use Waterproof Agent.:
2. Spray Or Brush The Product Directly On The Surface Of Ceramic Tile, Floor Tile, Wall Tile Cement, Etc. Wait For The Product To Penetrate Into The Base Course. After A Few Minutes, When There Is No Liquid On The Surface, Spray Twice Or Three Times To Enhance The Effect. The Waterproof Layer Can Be Formed After Curing For 24- 48 Hours, And The Waterproof Layer Will Be Stronger With The Time Delay.:
Packing Listing:
1*Waterproofing Agent:
1*Brush:
Notes:
1.Other accessories demo in the picture is not included.:
2.Due to the different lighting and screen settings, the product color may be slightly different from the picture.Due to different manual measurement methods, please allow slight size differences.:

הצעות דומות