• הנחה
  • משופץ
רובוט צעצוע בצע רובוט צעצוע חשמלי רובוט צעצוע מחווה חישה לילדים מתנה

רובוט צעצוע בצע רובוט צעצוע חשמלי רובוט צעצוע מחווה חישה לילדים מתנה

 
ILS 88.20

קיים
בחנות

ב אינפרא אדום חישה מכשול הימנעות מצב, את רובוט צעצוע יכול לחוש את מכשולים המופיעים מול ולהמשיך לאט תוך הימנעות מכשולים ב אינפרא אדום חישה מכשול הימנעות מצב, את רובוט צעצוע יכול לחוש את מכשולים המופיעים מול ולהמשיך לאט תוך הימנעות מכשולים. זה יכול לשפר ילדים ידיים על יכולת ותיאום עין היד יכולת על ידי הרכבת. שש רגליים רובוט הוא מיוחד וייתן לך שונה משחק ניסיון. במחווה חישה הבא מצב, את רובוט צעצוע יהיה בצע את אובייקט קדמי של זה, אם יש. זה יהיה צעד אחורה אם הוא מקבל קרוב מדי. 2 מצבים זמינים : מחווה חישה הבא מצב, אינפרא אדום חישה מכשול הימנעות מצב. תכונות : זה יכול לשפר את הידיים על ילדים יכולת ותיאום עין היד יכולת על ידי הרכבת.שש רגליים רובוט הוא מיוחד וייתן לך שונה משחק ניסיון.2 מצבים זמינים : מחווה חישה הבא מצב, אינפרא אדום חישה מכשול הימנעות mode.In מחווה חישה הבא מצב, את רובוט צעצוע יהיה בצע את אובייקט קדמי של זה, אם יש. זה יהיה צעד אחורה אם הוא מקבל יותר מדי close.In אינפרא אדום חישה מכשול הימנעות מצב, את רובוט צעצוע יכול לחוש את מכשולים המופיעים מול ולהמשיך לאט תוך הימנעות מכשולים.עשוי מעולה חומרים, אשר הם בטוח, שאינו רעיל ועמיד לילדים לשחק.מפרט : מצב : 100% חדש לגמרי סוג פריט : רובוט צעצועחומר : אבסקולור : כחולהרכבה רובוט גודל : כ. 12 איקס 12 איקס 16 ס מ / 4. 546 סוללה של רובוט : 4 סוללות של 1.5 וולט (לא כלולות)רשימת חבילה : 1 סט אביזרי הרכבה של רובוט (סוללות לא כלולות) 1 מדריך באנגלית הערה : שים לב שצבע הפריט המוצג בתמונות עשוי להיות שונה מעט מהאובייקט האמיתי בשל צגים שונים או גורמים אחרים.


המאפיינים האחרים

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Robot Toy
Material:
ABS
Color:
Blue
Assembled Robot Size:
Approx. 12 x 12 x 16cm / 4.72 x 4.72 x 6.30inch
Weight:
Approx. 546g
Robot Battery:
4 x 1.5V AAA Batteries (Not Included)
Package list:
1 Set of Robot Assembly Accessories (Batteries Not Included) :
1 x English Manual :
Please notice that the item color displayed in the pictures may be slightly different from the real object due to different monitors or other factors. :
Please note that the new type and old type of this product will be sent randomly, and make sure you will not mind before ordering. :

הצעות דומות