• הנחה
  • משופץ
חיות מחמדכירורגיםגזירה, נירוסטה חיות מחמדמספריים כבד החובה נוח עבור דיג עבור אלקטרוניתיקונים עבור

חיות מחמדכירורגיםגזירה, נירוסטה חיות מחמדמספריים כבד החובה נוח עבור דיג עבור אלקטרוניתיקונים עבור

 
ILS 4.99

קיים
בחנות

פרימיום חומר : רב בצבע דג זהב כירורגית מספריים עשויים נירוסטה והם חסון ועמיד פרימיום חומר : רב בצבע דג זהב כירורגית מספריים עשויים נירוסטה והם חסון ועמיד. ססגוניות ציפוי : חיות מחמד כירורגי גזירה הוא ססגוניות ציפוי, אשר אינו דוהה, הוא לא קל חלודה, והוא יפה ומעשי. רב משתמש : חיות מחמד מספריים יכול לשמש עבור חיות מחמד אוזן שיער, דיג, תיקונים אלקטרוניים, עבודת יד, או כל פעולה שדורשת מגע עדין. טיפים : את חיות מחמד מספריים יש חדות מעולה, בבקשה לשמור אותם מחוץ למקום שילדים יכולים לקבל. רחב שימוש : מושלם עבור מלוחים או מים מתוקים אקווריום, דגי טנק, מקורה גן, חממה, בית חולים טנק או דג זהב טנק לשימוש יומיומי בבית. מפרט : סוג פריט : חיות מחמד כירורגית מספריים חומר : נירוסטהאורך כולל : כ.9 אינץ ' רוחב : כ.8 פנימהכיצד להשתמש : 1. כי מוצר זה נבדק בקפדנות לפני שעזבתי את המפעל, את בורג כבר מותאם למצב הטוב ביותר, נא לא להתאים אותו בקלות. נא לא לעשות ריק לחתוך (למנוע לא חיתוך). כי מוצר זה יש חדות קיצונית, נא לשים לב במהלך שימוש. לאחר שימוש, בבקשה את שאריות על להב בזמן. במידת הצורך יש למרוח כמות קטנה של שמן סיכה קריסטל ולהכניס אותו לשקית.הערה : בבקשה לאפשר כמה טעויות בשל מדידה ידנית.


המאפיינים האחרים

Item Type:
Pet Surgical Scissors
Material:
Stainless Steel
Overall Length:
Approx. 10cm / 3.9in
Width:
Approx. 4.5cm / 1.8inn
How to Use:
1. Because this product has been strictly inspected before leaving the factory, the screw has been adjusted to the best position, please do not adjust it easily.:
2. Please do not do empty cut (prevent not cutting).:
3. Because this product has extreme sharpness, please pay attention to  during use.:
4. After use, please  up the residue on the blade in time. If necessary, apply a small amount of crystal lubricating oil and put it into the bag.:
Package List:
1 x:
Pet Surgical Scissors :
Note:
Please allow some errors due to manual measurement.:

הצעות דומות