• הנחה
  • משופץ
מערכת השקיה אוטומטית של BiiTfuu מכשיר אוטומטי מרחוק USB למפעלים מערכת השקיה אוטומטית

מערכת השקיה אוטומטית של BiiTfuu מכשיר אוטומטי מרחוק USB למפעלים מערכת השקיה אוטומטית

 
ILS 63.00

קיים
בחנות

שימוש יומיומי : מכשיר השקיה אוטומטי משמש על צמחים או אפילו ערוגות פרחים, שהוא עוזר טוב לנסיעות או עבודה, יכול לפתור את הטיפול שלך בבעיות צמחים בעת העבודה היומית שלך או נסיעה יישום רחב : מערכת השקיה אוטומטית של צמחי בית מתאימה לסיפון, פטיו, גינה, גינה ירקות או עציצים. חיסכון במים : אתה יכול לחסוך לפחות 70% מים בהשוואה לשיטות השקיה מסורתיות. מכשיר השקיה אוטומטי יכול לעזור לך להשקות בזמן בכל יום, כך שצמחים יצמחו בריאים יותר ויותר, ולהקל על חייך. חסוך זמן ומאמץ : לוחות זמנים עמוסים ותנאי מזג אוויר הניתנים להחלפה במהלך החגים יכולים לגרום לפרחים, ירקות ושיחים לצמאים. מערכת השקיה עצמית יכולה לשחרר את הידיים שלך, להשקות את הצמחים שלך, לחסוך זמן ולא צריך לדאוג שהצמחים ימותו כשאתה הולך לחופשה. השקיה בינונית : ערכת השקיה אוטומטית לטפטוף יכולה לספק את כמות המים הנכונה לכל צמח, ומסייעת להימנע מהתייבשות והשקיית יתר. עיצוב קומפקטי להשקיה של עציצים בביתך. שימוש יומיומי : מכשיר השקיה אוטומטי משמש על צמחים או אפילו ערוגות פרחים, שהוא עוזר טוב לנסיעות או עבודה, יכול לפתור את הטיפול שלך בבעיות צמחים בעת העבודה היומית שלך או נסיעה. יישום רחב : מערכת השקיה אוטומטית של צמחי בית מתאימה לסיפון, פטיו, גינה, גינה ירקות או עציצים. חיסכון במים : אתה יכול לחסוך לפחות 70% מים בהשוואה לשיטות השקיה מסורתיות. מכשיר השקיה אוטומטי יכול לעזור לך להשקות בזמן בכל יום, כך שצמחים יצמחו בריאים יותר ויותר, ולהקל על חייך. חסוך זמן ומאמץ : לוחות זמנים עמוסים ותנאי מזג אוויר הניתנים להחלפה במהלך החגים יכולים לגרום לפרחים, ירקות ושיחים לצמאים. מערכת השקיה עצמית יכולה לשחרר את הידיים שלך, להשקות את הצמחים שלך, לחסוך זמן ולא צריך לדאוג שהצמחים ימותו כשאתה הולך לחופשה. השקיה בינונית : ערכת השקיה אוטומטית לטפטוף יכולה לספק את כמות המים הנכונה לכל צמח, ומסייעת להימנע מהתייבשות והשקיית יתר. עיצוב קומפקטי להשקיה של עציצים בביתך. יישום רחב : מערכת השקיה אוטומטית של עציצי בית מתאימה לסיפון, פטיו, גינה, גינה ירקות או עציצים 2. חיסכון במים : אתה יכול לחסוך לפחות 70% מים בהשוואה לשיטות השקיה מסורתיות. מכשיר השקיה אוטומטי יכול לעזור לך להשקות בזמן בכל יום, כך שצמחים יצמחו בריאים וארוכים יותר, ולהקל על חייך לקלים יותר 3.


המאפיינים האחרים

Item Type:
Automatic Houseplant Watering System
Material:
ABS
Product Voltage:
5V
Current:
600ma
Power:
3w
Water Pressure:
2-2.5kg
Noise:
Head
Power Supply Mode:
USB
Weight:
571 g / 20.1 oz(approx.)
How to Use:
WiFi Connection:
1. Search the for Smart Life and download software in the for app store and scan the manual QR barcode to download the software:
2. Click Add Device or plus sign to connect the watering device:
3. Click Auto Discovery and will automatically connect to WiFi:
4. If the connection is successful, you can manually open the water pump setting program on your mobile phone to schedule watering:
5. Set Timing:
You can set the time to enable or disable the function
packing list:
1 Set Automatic Watering Device(24 accessories in total):
1 x User Manual:

הצעות דומות