• הנחה
  • משופץ
סימולטור לחיות מחמד של GZSM CAT, 5.9in CAT Plush, Kawaii Cap Cat Pitw ממולא רך לילדים ומאווררים, קופסא

סימולטור לחיות מחמד של GZSM CAT, 5.9in CAT Plush, Kawaii Cap Cat Pitw ממולא רך לילדים ומאווררים, קופסא

 
ILS 3.00

קיים
בחנות

【גודל נייד】 : סימולטור לחיות מחמד x חתול גדול קטיפה הוא 15 ס"מ/59in, כך שזה בדיוק הגודל הנכון לילד, ילדכם יכול להיות לשאת אותו לכל מקום וליהנות ממנו עם אותו חבר למשחק. 【איכותי סופר -איכותי】 : פלאש החתול עשוי באופן מורכב מפלאש קצר סופר רך ומלא בכותנה PP. כשאתה מחזיק אותו בזרועותיך, אתה תרגיש בנוח ואלסטי, עם תחושה חלקה ומרקם עדין. 【בן לוויה נוח】 : מציג חיות ממולאות סופר רכות וחמודות שנפרשות לכריות מטושטשות לשינה. בני נוער, אם כן, אנו שואפים לספק ללקוחות את המוצרים האיכותיים ביותר; אם יש לך שאלות, אנא צור איתנו קשר בזמן כדי שנוכל לשרת אותך טוב יותר!. 【גודל נייד】 : סימולטור לחיות מחמד x חתול גדול קטיפה הוא 15 ס"מ/5.9in, כך שזה בדיוק הגודל הנכון לילד, ילדכם יכול להיות לשאת אותו לכל מקום וליהנות ממנו עם אותו חבר למשחק. 【איכותי סופר -איכותי】 : פלאש החתול עשוי באופן מורכב מפלאש קצר סופר רך ומלא בכותנה PP. כשאתה מחזיק אותו בזרועותיך, אתה תרגיש בנוח ואלסטי, עם תחושה חלקה ומרקם עדין. 【בן לוויה נוח】 : מציג חיות ממולאות סופר רכות וחמודות שנפרשות לכריות מטושטשות לשינה. בני נוער, אם כן, אנו שואפים לספק ללקוחות את המוצרים האיכותיים ביותר; אם יש לך שאלות, אנא צור איתנו קשר בזמן כדי שנוכל לשרת אותך טוב יותר!. מפרט : חומר : קטיפה+PP כותנה צבע : כחול גודל : 15 ס"מ/5.9in חבילה : 1/2*קטיפה חתול הצורה הייחודית של כרית הקטיפה של החתול המרובע היא אחת הקטיפה שרבים אוהבים. בובת המשחקים הגדולים של המשחקים הגדולים היא מתנה מושלמת לילדיכם ביום ההולדת, חג המולד, השנה החדשה וימי זיכרון שונים.


המאפיינים האחרים

Material:
plush+pp cotton
color:
blue
Size:
15cm/5.9in
Package:
1/2*cat plush:
The unique shape of the square cat plush pillow is one of the plush that many friends like.:
The big games cat plush doll is a perfect gift for your children on their birthday, Christmas, New Year, and various commemorative days.:
Notes:
1. Manual measuring, please allow 1 ~ 3mm error,thank you.:
2. Due to the difference between different monitors, the picture may not reflect the actual color of the item. We guarantee the style is the same as shown in the picture.:
3. Due to handmade, the actual product may be slightly different from the picture.:

הצעות דומות