• הנחה
  • משופץ
דגי קערת אקריליק דגי טנק רבייה אקווריום חממת חממת מדף מדף אביזרי דגי אספקת עבור ביתי קטן דגי טנק

דגי קערת אקריליק דגי טנק רבייה אקווריום חממת חממת מדף מדף אביזרי דגי אספקת עבור ביתי קטן דגי טנק

 
ILS 1.33

קיים
בחנות

את דגי טנק מאמץ באופן מלא שקוף זכוכית מבנה נייד יעיל חבית עיצוב, מתאים מים מתוקים וימיים יישומים טרופי חממה יישומים אקריליק דגי טנק רבייה מגדל מבודד אקווריום חממה מחזיק. המוצר עשוי אקריליק ללא כל מחסומים, ומאפשר לך להתבונן. צף וברור אקריליק כיסוי נועד למנוע דגים את בידוד תא כדי להגן על יילוד. לא משנה איפה אתה שם אותו, קומפקטי וקל משקל, יותר שמירת מקום, אם אתה רוצה לתת לילד שלך מתנה, האקווריום הזה יהיה הבחירה הטובה ביותר שלך. (לא כולל דגים)מפרט : צבע : שקוףחומר : אקריליקגודל : כ. 13 * 8 * 7 סנטימטר / 5.75 "הערות : זה הוא מדידה ידנית, ייתכן שיש 2-3 מ" מ שגיאה. הצבע של הפריט מוצג על צג המחשב שמוצג בתמונה עשוי להשתנות מעט בגלל הצג אינו מכויל.1 מחזיק חממת חממת דגים1. בשל הבדל אור וירי זווית, קלים צבע הבדל, בבקשה להבין. נא לאשר את הצבע לפני הרכישה. מוצר תמונות לא כולל מוצרים אחרים מאשר מוצרים. באופן ידני למדוד את גודל, ייתכן שיש כמה טעויות קטנות, אנא עיין במוצר בפועל, תודה לך. אין להשתמש קשה ניקוי כלים כדי לנקות את מוצר, כדי לא לגרד את פני השטח של המוצר. ברוכים הבאים לשתף ומשוב, אנחנו יכולים לספק לך מוצרים ושירותים טובים יותר. אם אתה מוצא את כל בעיות עם המוצרים שלנו, אנא אל תהסס לפנות אלינו באמצעות דואר אלקטרוני, אנו לפתור בעיות אלה בהקדם האפשרי.


המאפיינים האחרים

Color:
transparent
Material:
Acrylic
Size:
Approx. 13*8*7cm / 5.11*3.14*2.75''
notes:
It is manual measurement, there may be 2-3mm error. The color of the item displayed on the computer monitor shown in the photo may vary slightly because the monitor is not calibrated.:
1 x Fish Incubator Incubator Holder:
1. Due to the difference in light and shooting angle, there may be slight color difference, please understand.:
2. Please confirm the color before purchasing.:
3. Product photos do not include products other than products.:
4. Manually measure the size, there may be some small errors, please refer to the actual product, thank you.:
5. Do not use hard cleaning tools to clean the product, so as not to scratch the surface of the product.:
6. Welcome to share and feedback, we can provide you with better products and services.:
7. If you find any problems with our products, please feel free to contact us by email, we will solve these problems as soon as possible. :

הצעות דומות