• הנחה
  • משופץ
5 יחידות נייל ניקוי קערה, לספוג את אצבע מגשי נייל ג ' ל הסרת קערת אקריליק כלים עבור נייל אמנות, עשה זאת בעצמך

5 יחידות נייל ניקוי קערה, לספוג את אצבע מגשי נייל ג ' ל הסרת קערת אקריליק כלים עבור נייל אמנות, עשה זאת בעצמך

 
ILS 95.50

קיים
בחנות

עשוי באיכות פלסטיק חומר, אשר הוא עמיד, מזיק וידידותית לסביבה ניתן להשתמש במים חמים לריכוך לציפורן הציפורניים לפני מריחת קישוטים. קצה מעוגל חלק לנוחות פרק כף היד. מעט קווי מתאר כדי תמיכה שלך כף ואצבעות, מושלם עבור נשים של יד טיפול. נייל ג ' ל הסרת כלי, מאוד מתאים לשימוש מקצועי או אישי. מתאים לטיפול ציפורניים, להסרת ציפורניים מלאכותיות, לציפורן מזין טיפול ועיקור. עומק מתאים לרוויה ללא דליפה. שמור את מסיר הלק שלך. את טבילה קערת יכול להיות מלא עם מים חמים או לק מסיר כדי לשמור על ציפורניים נקי, כלי הכרחי עבור מקצועי ואישי נייל אמנות עיצוב. לכל מגש יש 5 בארות כדי לאפשר לכל ציפורן להיות שקועה לחלוטין ומוקפת במסיר לק כדי להאיץ את התהליך. עשוי באיכות פלסטיק חומר, עמיד, מזיק וידידותי2. כל מגש יש 5 אצבע בארות כדי לאפשר כל ציפורן כדי להיות שקוע לחלוטין ומוקף לק מסיר כדי להאיץ את תהליך3. קצה מעוגל חלק לנוחות פרק כף היד. מעט קווי מתאר כדי תמיכה שלך כף ואצבעות4. עומק מתאים לרוויה ללא דליפה. שמור מסיר לק שלך5. נייל ג ' ל מסיר כלי, מאוד מתאים לשימוש מקצועי או אישי מפרט : תכונות : 1. עשוי באיכות פלסטיק חומר, עמיד, מזיק וידידותית לסביבה. לכל מגש יש 5 בארות אצבעות כדי לאפשר לכל ציפורן להיות שקועה לחלוטין ומוקפת במסיר לק כדי להאיץ את התהליך. קצה מעוגל חלק לנוחות פרק כף היד. קווי מתאר מעט כדי לתמוך בכף היד ובאצבעות. עומק מתאים לרוויה ללא דליפה. שמור את מסיר הלק שלך. נייל ג ' ל הסרת כלי, מאוד מתאים לשימוש מקצועי או אישי.


המאפיינים האחרים

Features:
1. Made of quality plastic material, durable, harmless and eco-friendly.:
2. Each tray has 5 finger wells to allow each nail to be completely submerged and surrounded by nail polish remover to speed up the process.:
3. Seamless rounded edge for wrist comfort. Slightly contoured to support your palm and fingers.:
4. Appropriate depth for saturation without spillage. Save your nail polish remover.:
5. Nail gel removal tool, very suitable for professional or personal use. Specification:
Item Type
Item Size:
Approx. 15.2 * 10.5 * 3.8cm / 5.9 * 4.1 * 1.5in
Package weight:
approx. 132 g
Package includes:
5 nail gel removal bowls:
Note:
1. The real color of the item may be slightly different from the pictures shown on website caused by many factors such as brightness of your monitor and light brightness.:
2. Please allow 1-2cm error due to manual measurement. Please make sure you do not mind before bidding.:

הצעות דומות