• הנחה
  • משופץ
ערכת טורבינת רוח 4 להבים, שכבה כפולה מסוג פנס מערכת שמש 400 וואט, עם מנוע זרם חילופין רוטור חיצוני,

ערכת טורבינת רוח 4 להבים, שכבה כפולה מסוג פנס מערכת שמש 400 וואט, עם מנוע זרם חילופין רוטור חיצוני,

 
ILS 1.00

קיים
בחנות

עם מאפייני ההתאמה הטובים של גלגל הרוח והגנרטור, הפוך את כל היחידה לאמינה יותר, אתה יכול להשתמש בביטחון רוח טורבינת ערכת הוא עשוי מעולה סגסוגת פלדה ופלסטיק חומר. עם טמפרטורה גבוהה התנגדות, רוח טורבינת ערכת יכול להבטיח כוח דור שיעור. ויסות זרם ומתח יעיל, בעל ניצול אנרגיית רוח גבוהה; מנוע זרם חילופין רוטור חיצוני, עיצוב מבנה המנוע מפחית ביעילות את פיתול הגרירה, יעיל מאוד. עם שמש מערכת גנרטור, רוח טורבינת ערכת הוא בשימוש נרחב עבור טעינת סירות, טרסות, בקתות או בתים ניידים, וכו'. מהירות רוח מדורגת : 12 מ 'לשנייה; מהירות רוח מתחילה : 2 מ' לשנייה; מהירות רוח בטוחה : 45 מ ' לשנייה; קוטר גלגל הרוח : בערך.9 מטר / 3 רגל; מספר הלהבים : 4 יחידות. מפרט : סוג פריט : ערכת טורבינת רוח חומר : סגסוגת פלדה + פלסטיק מהירות רוח מדורגת : 12 מ '/ש 'מהירות רוח התחלה : 2 מ' /ש 'מהירות רוח בטוחה : 45 מ' /ש ' קוטר גלגל רוח : בערך.9 מטר / 3 רגל מספר להבים : 4 יחידות רשימת חבילה : 1 חבילת אביזרים 4 להב 1 טורבינת רוח 1 מדריך למשתמש 1 חתיכה קבועה 1 אטם 1 מפתח ברגים 1 בקר הערה : 1. כאשר הרכבת, אנא מקום את גנרטור, לא טיפה, לדפוק, או מגע, זה עלול לגרום נזק למוצר ולהשפיע על שימוש. בעת חיבור הבקר, הקפד לעקוב אחר תרשים החיווט בבקר לחוט, אחרת זה ישפיע על השימוש הרגיל במוצר, ובמקרים חמורים הוא ישרוף את המוצר. לאחר הרכבה, ראשון לאשר אם כל בורג הוא קבוע היטב לפני השימוש.


המאפיינים האחרים

Item Type:
Wind Turbine Kit
Material:
Alloy steel + plastic
Rated Wind Speed:
12m/s
Starting Wind Speed:
2m/s
Safe Wind Speed:
45m/s
Wind Wheel Diameter:
Approx. 0.9meter / 3ft
Number of Blades:
4Pcs
Package List:
1 x Accessories Package:
4 x Blade:
1 x Wind Turbine:
1 x User Manual:
1 x Fixed Piece:
1 x Gasket:
1 x Wrench:
1 x Controller:
Note:
1. When assembling, please place the generator, do not drop, knock, or touch, it may damage the product and affect the use.:
2. When connecting the controller, be sure to follow the wiring diagram on the controller to wire, otherwise it will affect the normal use of the product, and in severe cases, it will burn the product.:
3. After assembling, first confirm whether each screw is fixed well before using.:

הצעות דומות