• הנחה
  • משופץ
מוסדר אספקת חשמל לוח, מתכוונן מוסדר אספקת חשמל לוח, יעילות גבוהה, עבור קצר במעגל הנוכחי הגנת גבול

מוסדר אספקת חשמל לוח, מתכוונן מוסדר אספקת חשמל לוח, יעילות גבוהה, עבור קצר במעגל הנוכחי הגנת גבול

 
ILS 27.30

קיים
בחנות

מעגל זה הוא ספק כוח מוסדר איכותי ומתכוונן ברציפות עם טווח ויסות מתח של 0-30 וולט הוא כולל גם מעגל הגבלת תפוקה נוכחית כדי לשלוט ביעילות בזרם התפוקה המרבי מ -2 מיליאמפר עד 3 א מתכוונן ברציפות. זה הוא הבחירה הראשונה עבור חובבי ואפילו יצרנים מקצועיים עבור עושה מגוון רחב של מעגל ניסויים. זה יכול להגביל את הנוכחי במעגל ניסיוני של אופייני מרבי הפעלה הנוכחי, באומץ להפעיל את כוח, לא לדאוג כישלון או התקנה שגיאות שנגרם על ידי גבוהה הנוכחי נזק ניסיוני מעגל. את פלט מתח הוא קל להתאים. מצב מגבלת זרם הפלט מסומן על ידי נורית. כאשר פלט הנוכחי עולה על גבול הנוכחי עובר באופן אוטומטי למצב זרם קבוע, את עומס יתר או כישלון כדי לספק הגנה מלאה. זה הוא הבחירה הראשונה עבור חובבי ואפילו יצרנים מקצועיים עבור עושה מגוון רחב של מעגל ניסויים. למרות מיתוג אספקת חשמל עם יעילות גבוהה, קטן גודל יתרונות, אבל באופן בלתי נמנע שיורי גבוהה-תדר הפרעות, ליניארי אספקת חשמל בגלל שלה מאוד נמוך הפרעות ובידוד טוב. מעגל זה הוא ספק כוח מוסדר איכותי ומתכוונן ברציפות עם טווח ויסות מתח של 0-30 וולט. הוא כולל גם מעגל הגבלת תפוקה נוכחית כדי לשלוט ביעילות בזרם התפוקה המרבי מ -2 מיליאמפר עד 3 א מתכוונן ברציפות. זה יכול להגביל את הנוכחי במעגל ניסיוני של אופייני מרבי הפעלה הנוכחי, באומץ להפעיל את כוח, לא לדאוג כישלון או התקנה שגיאות שנגרם על ידי גבוהה הנוכחי נזק ניסיוני מעגל. הם כל ב-קו רכיבים, התקנה, תחזוקה פשוט ונוח.


המאפיינים האחרים

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Regulated Power Supply Board
Color:
Red
Input Voltage:
24V AC (maximum)
Input Current:
3A (maximum)
Output Voltage:
0-30V continuously adjustable
Output Limiting Current:
2mA-3A continuously adjustable
Output Voltage Ripple:
0.01% (maximum)
PCB Size:
Approx.84x84mm/3.31x3.31in
Circuit Adjustment:
1. Set the voltage adjustment potentiometer to a small position (turn counterclockwise to small), adjust RV1 (100K adjustable resistor) so that the output voltage is 0V. No adjustment is required for large output voltage, use 24V AC input, large output The voltage is about 31V.:
2. Output limit current setting:
determined by the position of the current potentiometer, 10V voltage, 10 ohm load resistance, adjust the current potentiometer to make the LED just light, at this time the current potentiometer is at the 1A position, the circuit changes to constant current At this

הצעות דומות