• הנחה
  • משופץ
אביזרי צינור אטום דליפה השקיה בגינה 4 ממ 6 ממ 8 ממ 10 ממ 12 ממ מחבר מצח ישר אוויר אוויר אביזרי צינור

אביזרי צינור אטום דליפה השקיה בגינה 4 ממ 6 ממ 8 ממ 10 ממ 12 ממ מחבר מצח ישר אוויר אוויר אביזרי צינור

 
ILS 13.53

קיים
בחנות

המחבר המהיר של מפרק הצינור קל לחיבור ושחרור, להתקין ולהסיר את הצינור (1) וודאו כי המשטח החתוך של הצינור אנכי, אין נזק בהיקף החיצוני של הצינור והצינור אינו סגלגל. (2) בעת הכנסת הצינור, יש להכניס אותו לתחתית המפרק. אם הצינור לא מוכנס, הוא עלול לגרום לדליפת אוויר. (3) לאחר התקנת הצינור, משוך את הצינור כדי לאשר שלא ניתן לשלוף את הצינור החוצה. אמצעי זהירות בעת הסרת המפרק : . המחבר המהיר של מפרק הצינור קל לחיבור ושחרור, להתקין ולהסיר את הצינור. (1) וודאו כי המשטח החתוך של הצינור אנכי, אין נזק בהיקף החיצוני של הצינור והצינור אינו סגלגל. (2) בעת הכנסת הצינור, יש להכניס אותו לתחתית המפרק. אם הצינור לא מוכנס, הוא עלול לגרום לדליפת אוויר. (3) לאחר התקנת הצינור, משוך את הצינור כדי לאשר שלא ניתן לשלוף את הצינור החוצה. אמצעי זהירות בעת הסרת המפרק : . ההשפעה היא שימוש וניקוי לטווח הארוך. מחבר הצינור תורם לשימוש במחבר מהיר ובצינור גינה אביזרי חיבור מהיר, חיבור מהיר של צינור, אביזרי צינורות מים. שימוש במוצר : ניתן להשתמש גם ביציאת חיבור צינור המגע לצנרת פנאומטית, חיבור צינור השקיה בגינה, למטרות שונות תלוי במצב המשתמש. מידע על מוצרים : שם מוצר : 4/6/8/10/12 מ"מ ישר צחוק ישר חיבור : פלסטיק+brasscirclip : מדיום עבודות נירוסטה : מים, אוויר, לחץ עבודה ואקומטלי : 0 ~ 0.9 מפלו לחץ שימוש בלחץ : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 999 : קוטר 8 מ"מ PM-10 : קוטר 10 מ"מ PM-12 : אריזה בקוטר 12 מ"מ כוללת : 2 יחידות x מחבר מצח ישר (סוג כפי שאתה בוחר) תכונות : 1.


המאפיינים האחרים

PM-4:
Diameter 4mm
PM-6:
Diameter 6mm
PM-8:
Diameter 8mm
PM-10:
Diameter 10mm
PM-12:
Diameter 12mm
Packing include:
2pcs x Straight Bulkhead Connector (type as you choose):
Features:
1. Quick installation, simple and smart, saves space.:
2. Various forms to meet the needs of any pneumatic pipe.:
3. Even after installation, the plastic pipe body can be arbitrarily turned.:
4.The button adopts an elliptical design, which makes the disassembly more labor-saving and convenient.:
5.All taper pipe threads are pre-coated with PTFE leak-proof glue, and the sealing performance is good.:
6. The connectors are equipped with hexagon sockets for easy installation in narrow places.:
Precautions:
1. If a non-company's trachea product is used, it may cause leakage or abnormal connection and disassembly due to the tolerance of the trachea. Therefore, it is necessary to check whether the outer diameter conforms to the tolerance allowable size.:
2. Please check to see if the end face of the trachea is cut at right angles. If there is any damage or scratch outside the trachea, insert it into th :

הצעות דומות