• הנחה
  • משופץ
RZM ילדים מטפסים על מסגרת מסגרת, חבלים מטפסים על מטען מטען גן משחקים ילדים ילדים סולם סלע ילדים קיר

RZM ילדים מטפסים על מסגרת מסגרת, חבלים מטפסים על מטען מטען גן משחקים ילדים ילדים סולם סלע ילדים קיר

 
ILS 234.83

קיים
בחנות

★ קוטר חוט נטו בטיחות 8 מ"מ (031), מרווח רשת 10 ס"מ (3. ניתן להתאים את רשת המגן למרווח הרשת ולצבע הרצוי, אנא שלח דוא"ל לפנות אלינו. ★ נטו חבל חבל קנבוס, רשת ארוגה בעבודת יד, גדר בטיחות לילדים, בד ארוג יציב בדרגה גבוהה, קשר מקצועי, אריגה רב-גזית, הופכים את החבל לעמיד יותר, להיות בעלי עמידות חזקה להשפעה, יכול לעמוד במצב הגרוע ביותר. זה חזק גם כאשר משתמשים בחוץ בחוץ. ★ רשת חבל קנבוס רב -פונקציונלית מתאימה לכל מיני סצינות, מסדרונות דלתות וחלונות, מדרגות, מרפסות, מעקות, עריסות, כלובי חיות מחמד, גני ילדים, פארקי שעשועים, מתקנים ציבוריים, גדרות נוף, קירות חיצוניים, רשתות הגנה על צמחים וכו ', יכול לשמש להגנה על בטיחות תינוקך. ★ רשת מגן מגנה על בטיחותם של ילדים, על רכות בינונית, לא קל לדהות, לא מפחדת מפני רוח וגשם, חיי שירות ארוכים, נושאת יכולת נושאת עד 2301 ק"ג, עמידה יותר, קלה להתקנה וקל לפרק. כשאתה לא צריך להשתמש בו, אתה יכול לקפל אותו ולאחסן אותו בנוחות. ★ רשת בטיחות ילדים מספקת סביבת משחק בטוחה לילדים במעקה. הגן על בטיחות ילדך או חיית מחמד או צעצוע. זה יכול גם למנוע ביעילות את ראשי הילדים, את הגוף דרך המסלול, ולחמות למדרגות מרפסת פנים וחוץ כדי להבטיח את בטיחותם של ילדים. ★ קוטר חוט נטו בטיחות 8 מ"מ (0.31), מרווח רשת 10 ס"מ (3. ניתן להתאים את רשת המגן למרווח הרשת ולצבע הרצוי, אנא שלח דוא"ל לפנות אלינו. ★ נטו חבל חבל קנבוס, רשת ארוגה בעבודת יד, גדר בטיחות לילדים, בד ארוג יציב בדרגה גבוהה, קשר מקצועי, אריגה רב-גזית, הופכים את החבל לעמיד יותר, להיות בעלי עמידות חזקה להשפעה, יכול לעמוד במצב הגרוע ביותר. זה חזק גם כאשר משתמשים בחוץ בחוץ. ★ רשת חבל קנבוס רב -פונקציונלית מתאימה לכל מיני סצינות, מסדרונות דלתות וחלונות, מדרגות, מרפסות, מעקות, עריסות, כלובי חיות מחמד, גני ילדים, פארקי שעשועים, מתקנים ציבוריים, גדרות נוף, קירות חיצוניים, רשתות הגנה על צמחים וכו ', יכול לשמש להגנה על בטיחות תינוקך. ★ רשת מגן מגנה על בטיחותם של ילדים, על רכות בינונית, לא קל לדהות, לא מפחדת מפני רוח וגשם, חיי שירות ארוכים, נושאת יכולת נושאת עד 2301 ק"ג, עמידה יותר, קלה להתקנה וקל לפרק. כשאתה לא צריך להשתמש בו, אתה יכול לקפל אותו ולאחסן אותו בנוחות.


המאפיינים האחרים

√ Product:
Child safety hemp rope net
√ Material:
hemp rope
√ Safety rope:
8MM (0.31inch),
√ Safety net spacing:
mesh spacing 10CM(3.93inch)
●Features:
★The rope net is easy to install, by connecting iron or wood railings, window corridors, suitable for indoor and outdoor balconies.:
★This durable safety net provides a safe gaming environment for children on the railing. Protect children, pets or toys safely.:
★Decorative hemp net uses environmentally friendly materials, and has no effect on the health of your child.:
★ You can cut the rope into the shape and size you want, and the durability of the net will not be affected.:
★ Install a rope net for your child to prevent children from falling from dangerous heights such as stairs, balconies, and windows. Protect your baby and pets safely.:
● Package:
√ 1 × Child safety hemp rope net:
●Note:
1.Due to the different environment and light intensity when taking photos, safety net may be some chromatic aberration, but within a reasonable range:
2.Regularly check the safety net for safety hazards caused by various external or human factors to protect safety:
3.If you have any questions about the safety net, please contact us in time, the after-sales service team will provide the best service:
4.Delivery date:
8-20 days

הצעות דומות