• הנחה
  • משופץ
דובאו צינור טובל ניקוז לסתום מסיר רב-פונקציה גבוהה לחץ פותחן משאבת שירותים אמבטיה מקלחת כיור רצפה

דובאו צינור טובל ניקוז לסתום מסיר רב-פונקציה גבוהה לחץ פותחן משאבת שירותים אמבטיה מקלחת כיור רצפה

 
ILS 2.00

קיים
בחנות

גודל : 612*9 * 20 סנטימטר. נוח ידית : את ארגונומי ידית עושה ביד פעולה מאוד קל. לחץ על ההדק כדי להשלים-מפתח ריסוס, כל אחד יכול להשתמש בו כדי לנקות את ביוב. קל לשימוש : פשוט לנפח את אוויר תיק ולהכניס אותו לתוך חסום ניקוז צינור, לחץ על אוויר כפתור כדי לנקות את אסלה או כיור. מתאים לאירועים רבים : מתאים ניקוז אסלה, כיורי אמבטיה, כיורי מטבח, שפכים מקיר לקיר. מתאים לכל סוגים של צינורות. (שיער, בד, תה, עלים, שומן, טומאה שמנונית, וכו'). השימוש בסוג זה של מכונת חפירת צינורות אינו דורש חשמל, ניתן להשתמש בו בכל עת ובכל מקום, שיטת השימוש היא , ההשפעה ברורה, והיא מתאימה למגוון אירועים.2*9 * 20 סנטימטר. נוח ידית : את ארגונומי ידית עושה ביד פעולה מאוד קל. לחץ על ההדק כדי להשלים-מפתח ריסוס, כל אחד יכול להשתמש בו כדי לנקות את ביוב. קל לשימוש : פשוט לנפח את אוויר תיק ולהכניס אותו לתוך חסום ניקוז צינור, לחץ על אוויר כפתור כדי לנקות את אסלה או כיור. מתאים לאירועים רבים : מתאים ניקוז אסלה, כיורי אמבטיה, כיורי מטבח, שפכים מקיר לקיר. מתאים לכל סוגים של צינורות. (שיער, בד, תה, עלים, שומן, טומאה שמנונית, וכו'). השימוש בסוג זה של מכונת חפירת צינורות אינו דורש חשמל, ניתן להשתמש בו בכל עת ובכל מקום, שיטת השימוש היא , ההשפעה ברורה, והיא מתאימה למגוון אירועים. תכונה : נוח ידית : את ארגונומי ידית עושה ביד פעולה מאוד קל. לחץ על ההדק כדי להשלים-מפתח ריסוס, כל אחד יכול להשתמש בו כדי לנקות את ביוב.


המאפיינים האחרים

Material:
ABS stainless steel
Size:
61.2*9*20CM
Package Included:
1* Toilet dredging tool:
notes:
1. Due to manual measurement, please allow an error of 0-1 inch. Thank you for your understanding.:
2. The monitor is not calibrated, and the color of the object shown in the photo may be slightly different from the actual product.:
2. The actual color of the product may be slightly different from the color shown on the picture due to different display and lighting effects. :

הצעות דומות