• הנחה
  • משופץ
מקרר זירודיס מיני, מקרר רכב עמיד לבסס, קיבולת 4L, יישום רחב, קירור מהיר קוסמטי ורוד

מקרר זירודיס מיני, מקרר רכב עמיד לבסס, קיבולת 4L, יישום רחב, קירור מהיר קוסמטי ורוד

 
ILS 1.33

קיים
בחנות

יישום רחב : מקרר מכוניות מיני זה מתאים לחלב אם, פירות, שתייה, מוצרי טיפוח עור וכו ' קיבולת גדולה : מקרר מיני זה מספק 4 ליטר קיבולת גדולה שיכולה לענות על הצרכים הבסיסיים שלך לאחסון. מחיצה ניתנת לניתוק : ניתן לנתק בקלות את המחיצה כדי ליצור חללים גדולים יותר לאחסון פריטים גדולים יותר. מאוורר ריסוס מים נייד. 20 ℃ נמוך יותר : מקרר מכוניות זה מוריד את הטמפרטורה הפנימית ל 20 מעלות צלזיוס מהסביבה, שומר למעשה על היעילות ומוצרי טיפוח העור ומאריך את חיי השירות שלהם. מתנה מושלמת : מקרר מיני נייד זה עם קיבולת של 4 ליטר היא מתנה מושלמת לחברים ובני משפחתך. יישום רחב : מקרר מכוניות מיני זה מתאים לחלב אם, פירות, שתייה, מוצרי טיפוח עור וכו '. קיבולת גדולה : מקרר מיני זה מספק 4 ליטר קיבולת גדולה שיכולה לענות על הצרכים הבסיסיים שלך לאחסון. מחיצה ניתנת לניתוק : ניתן לנתק בקלות את המחיצה כדי ליצור חללים גדולים יותר לאחסון פריטים גדולים יותר. מאוורר ריסוס מים נייד. 20 ℃ נמוך יותר : מקרר מכוניות זה מוריד את הטמפרטורה הפנימית ל 20 מעלות צלזיוס מהסביבה, שומר למעשה על היעילות ומוצרי טיפוח העור ומאריך את חיי השירות שלהם. מתנה מושלמת : מקרר מיני נייד זה עם קיבולת של 4 ליטר היא מתנה מושלמת לחברים ובני משפחתך. 20 ℃ נמוך יותר : מקרר מכוניות זה מוריד את הטמפרטורה הפנימית ל 20 מעלות צלזיוס מהסביבה, שומר למעשה על היעילות ומוצרי טיפוח העור ומאריך את חיי השירות שלהם . קיבולת גדולה : מקרר מיני זה מספק קיבולת גדולה של 4 ליטר שיכולים לענות על הצרכים הבסיסיים שלך לאחסון. יישום רחב : מקרר מכוניות מיני זה מתאים לחלב אם, פירות, שתייה, מוצרי טיפוח עור וכו '.


המאפיינים האחרים

Item Type:
Car Fridge
Material:
Aluminium, Plastic, Stainless Steel
Capacity:
4 Liters
Weight:
Approx. 1675g / 59.08oz
How to Use:
1. Connected to cigarette lighter1. Turn on the switch:
Package List:
1 xCar Fridge:
1 x Partition:
1 x Mini Storage Basket:
1 x Cigarette Lighter:
Note:
1. Open and close the refrigerator door quickly to keep the cold/hot air inside.:
2. Do not put any food or drink into it immediately after plugging in. Instead, wait until the internal temperature cools/warms up.:
3. Food and beverages should be placed in an orderly fashion, not packed tightly together, as orderly placement helps cold/hot air circulate better inside the refrigerator.:
4. If the refrigerator is not used for a time, unplug it and remove the contents. It is better to it regularly to avoid any contamination.:

הצעות דומות