• הנחה
  • משופץ
דחיסה חוצה מכנסי עיצוב ABS לנשים בקרת בטן, תחתוני עיצוב המותניים הגבוהים, מאמן בטן מרים התחת תחתונים

דחיסה חוצה מכנסי עיצוב ABS לנשים בקרת בטן, תחתוני עיצוב המותניים הגבוהים, מאמן בטן מרים התחת תחתונים

 
ILS 9.99

קיים
בחנות

【חומר איכותי גבוה-אלסטי】 סיבי פוליאסטר, בד גבוה, סופר רך ונושם, קליל, דק וידידותי לעור עיצוב כותנה, נוח ונושם כמו עור לתינוק, אין גירוי. 【בנה גוף סקסי】 תחתונים לבני בטן בעלי המותניים הגבוהות האלה יכולים לעזור לך ליצור דמות סקסי של שעון חול תוך זמן קצר. באופן ניכר מקטין את קו המותניים ואת הבליטה האחורית. עיצוב קווי המתאר של הישבן התלת -ממדי משפר את הישבן ומציג בצורה מושלמת את קו הישבן. בקרה קפדנית להאצת הירידה במשקל. Shaper גוף רזה】 משטח מייד את בטן ומותניים, מעצב הבת גוף אחד לנשים מספק בקרת דחיסה יציבה עבור שרירי הבטן/בטן/מותניים/ירכיים. זה מתאים יותר ללבוש יומיומי לטווח הארוך מבלי להעביר את העור. קבל גוף דק וסקסי תוך שניות. 【סצינות מרובות משתמשות ב-】 בגד גוף גוף גוף זה מושלם לריצה, ריצה קלה, הליכה, יוגה, פילאטיס, ריקודים, אימוני כושר ופעילויות יומיומיות אחרות. בנוסף, מכנס בקרה זה מתאים יותר ללבוש יומיומי לטווח הארוך מבלי להעמיד את העור. Service גודל ושירות מכירות】】】 אנא עיין בתרשים הגודל הממוקם באחת מתמונות המוצר השמאלי, ולא בתרשים הגודל. אנו מחויבים לשביעות רצון של 100% לקוחות. אם יש לך שאלות לגבי המוצרים שלנו, כגון שינויים בגודל, החזרות או החזרים כספיים, אנא אל תהסס לפנות אלינו ואנחנו נפתור אותם מייד. 【חומר איכותי גבוה-אלסטי】 סיבי פוליאסטר, בד גבוה, סופר רך ונושם, קליל, דק וידידותי לעור עיצוב כותנה, נוח ונושם. כמו עור לתינוק, אין גירוי. 【בנה גוף סקסי】 תחתונים לבני בטן בעלי המותניים הגבוהות האלה יכולים לעזור לך ליצור דמות סקסי של שעון חול תוך זמן קצר. באופן ניכר מקטין את קו המותניים ואת הבליטה האחורית. עיצוב קווי המתאר של הישבן התלת -ממדי משפר את הישבן ומציג בצורה מושלמת את קו הישבן. בקרה קפדנית להאצת הירידה במשקל. Shaper גוף רזה】 משטח מייד את בטן ומותניים, מעצב הבת גוף אחד לנשים מספק בקרת דחיסה יציבה עבור שרירי הבטן/בטן/מותניים/ירכיים. זה מתאים יותר ללבוש יומיומי לטווח הארוך מבלי להעביר את העור. קבל גוף דק וסקסי תוך שניות. 【סצינות מרובות משתמשות ב-】 בגד גוף גוף גוף זה מושלם לריצה, ריצה קלה, הליכה, יוגה, פילאטיס, ריקודים, אימוני כושר ופעילויות יומיומיות אחרות.


המאפיינים האחרים

Material:
made of 90% polyester & 10% spandex material
Color:
black, purple, apricot, green, pink
Size:
S,M,L,XL,XXL,XXX,4XL
Washing method:
hand wash
Package List:
Shapewear*1
Perfect after sales:
1. If you have any questions about our products, you can contact us by email anytime, we will reply you within 24 hours and give you 100% satisfaction, thank you. :
2. Due to the difference of different monitors, the actual color of the product may be slightly different from the color shown in the picture. :

הצעות דומות