• הנחה
  • משופץ
זר חג המולד מלא מלאכותי לפני מואר בחג המולד דמעה חג המולד זה מוזהב פרח עץ הפוך עם פירות יער

זר חג המולד מלא מלאכותי לפני מואר בחג המולד דמעה חג המולד זה מוזהב פרח עץ הפוך עם פירות יער

 
ILS 1.67

קיים
בחנות

חומר : חיקוי פרח משי, עלה חיקוי, שעועית קצף, מגוון סרט גודל : בערך 50 × 30 ס"מ/19. קישוט דמעה תלייה זה עשוי מחומרים יציבים, שנועדו להביא שמחה חגיגית לשנים הקרובות. זה מתאים מאוד כקישוט חג המולד מקורה או חיצוני. תלו את קישוט הדמעה הזה על כל דלת, חלון או מעבר כניסה כדי להוסיף אווירה חגיגית לכל אזור בבית, והיא בהחלט תשאיר רושם עמוק על המשפחה והחברים. חומר : חיקוי פרח משי, עלה חיקוי, שעועית קצף, מגוון סרט. גודל : בערך 50 × 30 ס"מ/19. קישוט דמעה תלייה זה עשוי מחומרים יציבים, שנועדו להביא שמחה חגיגית לשנים הקרובות. זה מתאים מאוד כקישוט חג המולד מקורה או חיצוני. תלו את קישוט הדמעה הזה על כל דלת, חלון או מעבר כניסה כדי להוסיף אווירה חגיגית לכל אזור בבית, והיא בהחלט תשאיר רושם עמוק על המשפחה והחברים. חומר : חיקוי פרח משי, עלה חיקוי, שעועית קצף, מגוון סרט. מתאים מאוד כקישוט חג המולד מקורה או חיצוני. תלו את קישוט הדמעה הזה על כל דלת, חלון או מעבר כניסה כדי להוסיף אווירה חגיגית לכל אזור בבית, והיא בהחלט תשאיר רושם עמוק על המשפחה והחברים. מפרט : שם : דמעה מלאכותית לפני מואר : חיקוי : חיקוי פרח משי, עלה חיקוי, שעועית קצף, מגוון סרטים : בערך 50 × 30 ס"מ/19.81 רשימת פיקוח : זר*1 כתמים : 1. מכרו רק מוצרים עיקריים, לא מוצרים אחרים . מכיוון שנדרשת מדידה ידנית, אנא השאר מרחב של 1-3 ס"מ . בגלל הבדלי המסך, הצבע עשוי להיות שונה במקצת מהצבע הצפוי שלך, אנא אפשר. הזמנה : לאחר קבלת האריזה, אנא בדוק את האריזה ואת המוצר בזהירות.


המאפיינים האחרים

Name:
Pre-Lit Artificial Christmas Teardrop
Material:
Imitation Silk Flower, Imitation Leaf, Foam Bean, a Variety of Ribbon
Size:
about 50×30cm/19.69*11.81in
Packing List:
Wreath*1:
Notes:
1. Only sell main products, not other products.:
2. Since manual measurement is required, please leave a space of 1-3 cm.:
3. Due to screen differences, the color may be slightly different from your expected color, please allow.:
Remind:
After receiving the packaging, please check the packaging and the product carefully. If the received item is defective or has any questions, please contact us via email to resolve the problem. We will reply as soon as possible and do our best to meet your:
for Home Party Decoration Hanging Streamer Backdrop Garland Decor for Living Room Mantle Window Doorway Shop Home Classroom :

הצעות דומות