• הנחה
  • משופץ
משוטי בקר עבור פ. ס. 4, חיבור כפתור חזרה לבקר, לחצני מיפוי התאמה אישית, פונקציית פרץ טורבו, פונקציית תקע

משוטי בקר עבור פ. ס. 4, חיבור כפתור חזרה לבקר, לחצני מיפוי התאמה אישית, פונקציית פרץ טורבו, פונקציית תקע

 
ILS 29.80

קיים
בחנות

משוטים עבור בקר 4 : משוטים מטפלים בלחצן מורחב, ניתן להתאים אישית את מיפוי פונקציית הכפתור בגב האביזרים מעוצבים על פי לוח המשחק, התואם יותר, מתאים לבקר פ. טכנולוגיה מדויקת : את מפתחות הם לא קל ליפול, לספק נוח באמצעות ניסיון. תקע ולשחק : תמיכה טורבו פרץ פונקציה, תקע ולשחק, ולהביא משתמשים חוויית משחק שונה. בקרת איכות : לאמץ חומר שרירי בטן באיכות גבוהה, מוצק ועמיד, חיי שירות ארוכים יותר. מושלם לאחר מכירה שירות : כל שאלות,אנא אל תהסס לפנות אלינו,אנחנו משלמים יותר תשומת לב כדי לספק ללקוחות טוב יותר פריטים וקניות ניסיון. מפרט : סוג פריט : משוטי בקר חומר : שרירי בטן צבע : כפי שמוצג בתמונה פונקציה : 1.It הוא כפתור חזרה עבור בקר פ. משוטי ידית מורחב כפתור, אתה יכול להתאים אישית את מיפוי של כפתור פונקציה על הגב.תמיכה טורבו פרץ פונקציה, תקע ולשחק, ולהביא משתמשים חוויית משחק שונה. הגדרת פונקציה : 1.ארוך לחץ על סט כפתור עבור 2 שניות,אור הבזקי במהירות.לחץ על מקש M1 או M2 (לחץ לחיצה אחת כדי לעבור פעם אחת ), אורות להבהב באיטיות ברצף (רצף מהבהב : x→〇→Δ→□→R3→L3→R2→2→R1→1) 3.כאשר היעד כפתור מהבהב, לחץ על סט כפתור, גימור הגדרה. נקה מטמון : לחץ לחיצה ארוכה על כפתור הסט למשך 5 שניות, הנורית משתנה מהבהוב לכבוי. זיכרון פונקציה : הכנס את ידית שוב ועדיין לשמור את האחרון תכנות פונקציה. פונקציית טורבו : לחץ על מ1 / 2 וטורבו בו זמנית, למקש הפונקציה יש פונקציית שיגור רציפה של טורבו. חזור על שלב זה כדי לבטל.


המאפיינים האחרים

Item Type:
Controller Paddles
Material:
ABS
Color:
As shown in the picture
Function:
1.It is a back button for PS4 controller. Paddles handle extended button, you can customize the mapping of the button function on the back.:
2.Support the TURBO burst function, plug and play, and bring users a different gaming experience.:
Function Setting:
1.Long press the SET button for 2 seconds,X light flashes quickly.:
2.Press the M1 or M2 (Press once to switch once ), lights flashing slowly in sequence:
(Flashing Sequence:
x→〇→Δ→□→R3→L3→R2→L2→R1→L1)
3.When the target button is flashing, press the SET button,finish setting.:
Clear Cache :
Long press the SET button for 5 seconds, the LED changes from blinking to off.:
Memory Function:
Insert the handle again and still retain the last programming function.:
Turbo function :
Press the M1/2 and Turbo at the same time, the function key has Turbo continuous launching function. Repeat this step to cancel.:
Package List:
1 x Controller Paddles:
1 x Instruction Manual:
Note:
1.The controller should also have programming and memory programming functions when it is not connected to Bluetooth state and charging state.:
2.Please read the manual carefully before use and use it in strict accordance with the requirements of the manual. After reading,please keep it properly for future reference.:

הצעות דומות