• הנחה
  • משופץ
שומר וו דיג של ZRM & E 8SE

שומר וו דיג של ZRM & E 8SE

 
ILS 7.69

קיים
בחנות

עשוי מחומר ABS חזק, קל משקל ועמיד סוגר וו דיג עם 2 טבעות גומי, כמעט ניתן להשתמש בכל חכות הדייג! טבעות O עשויות מגומי איכותי, עם חוסן ועמידות טובים, עמידות בפני בלאי טוב ועמידות בפני קורוזיה. כרית הגומי הרכה יכולה להגדיל את כוח הכריכה עם גוף המוט ולמנוע החלקה, מה שמקל להתקנה ולא לשרוט את המוט. בעזרת עיצוב חור מרובע מלבני, הוא מתאים לוויות תולעים ולווי וויטר בגדלים שונים. מחזיק וו הדיג החדש גדול וחזק יותר. מפרט : שם מוצר : טבעת גומי מחזיק וו דייג גודל : 2.74 אינץ' צבע : אריזה שחורה : 8 סטים תכונה העשויה מחומר ABS חזק, קל משקל ועמיד. סוגר וו דיג עם 2 טבעות גומי, כמעט ניתן להשתמש בכל חכות הדייג! טבעות O עשויות מגומי איכותי, עם חוסן ועמידות טובים, עמידות בפני בלאי טוב ועמידות בפני קורוזיה. כרית הגומי הרכה יכולה להגדיל את כוח הכריכה עם גוף המוט ולמנוע החלקה, מה שמקל להתקנה ולא לשרוט את המוט. בעזרת עיצוב חור מרובע מלבני, הוא מתאים לוויות תולעים ולווי וויטר בגדלים שונים. מחזיק וו הדיג החדש גדול וחזק יותר.


המאפיינים האחרים

Product name:
fishing hook holder
Rubber ring size:
2.4cm/0.94inch, 1.9cm/0.74inch
Colour:
Black
Packing:
8 sets
Feature:
Made of strong ABS material, lightweight and durable.:
A fishing hook bracket with 2 rubber rings, almost all fishing rods can be used! O-rings are made of high-quality rubber, with good resilience and durability, good wear resistance and corrosion resistance.:
The soft rubber pad can increase the binding force with the rod body and prevent slippage, making it easy to install and not scratch the rod.:
With a rectangular square hole design, it is suitable for worm hooks and tweeter hooks of various sizes.:
The new fishing hook holder is bigger and stronger. :

הצעות דומות