• הנחה
  • משופץ
כוסות Qiilu משקיות ניקוי חלונות מגב חלונות מגנטי ניקיון ניקוי זכוכית כפולה מתכווננת.

כוסות Qiilu משקיות ניקוי חלונות מגב חלונות מגנטי ניקיון ניקוי זכוכית כפולה מתכווננת.

 
ILS 3.00

קיים
בחנות

עיצוב אנטי -סינץ 'מנקה משקפיים מאפשר לך לפתוח בקלות שני ניקוי חלונות על ידי סיבובם בכיוונים מנוגדים ב 90 מעלות מגב חלונות עם מגנטי, זה יכול להיות נשאב היטב על חלון הזכוכית, נוח לנקות את החלק החיצוני של החלון, מעשי לשימוש. משקפיים מנקה עיצוב אחיזה סגלגל גדול, ארגונומי, נוח להחזקה וחסכת עבודה בפעולה. מגב חלונות באמצעות בד סיבי טיהור נקי, מגרד סיליקון אלסטי גבוה, ניקוי נוח יותר. מגב חלונות עם חבל בטיחות, יכול למנוע מנקה החלונות נפילה, מתאים לניקוי זכוכית חלון בקומה גבוהה. עיצוב אנטי -סינץ 'מנקה משקפיים מאפשר לך לפתוח בקלות שני ניקוי חלונות על ידי סיבובם בכיוונים מנוגדים ב 90 מעלות. מגב חלונות עם מגנטי, זה יכול להיות נשאב היטב על חלון הזכוכית, נוח לנקות את החלק החיצוני של החלון, מעשי לשימוש. משקפיים מנקה עיצוב אחיזה סגלגל גדול, ארגונומי, נוח להחזקה וחסכת עבודה בפעולה. מגב חלונות באמצעות בד סיבי טיהור נקי, מגרד סיליקון אלסטי גבוה, ניקוי נוח יותר. מגב חלונות עם חבל בטיחות, יכול למנוע מנקה החלונות נפילה, מתאים לניקוי זכוכית חלון בקומה גבוהה. שימוש בבד סיבי טיהור נקי, מגרד סיליקון אלסטי גבוה, ניקוי נוח יותר. תכנון ידית אחיזה סגלגלה גדולה, ארגונומי, נוח להחזיק ולצלות עבודה במבצע . עיצוב נגד פינץ 'מאפשר לך לפתוח בקלות שני ניקוי חלונות על ידי סיבובם בכיוונים מנוגדים ב 90 מעלות . עם מגנטי, ניתן לייק אותו היטב על חלון הזכוכית, נוח לנקות את החלק החיצוני של החלון, מעשי לשימוש .


המאפיינים האחרים

Item Type:
Window Wiper
Material:
ABS, Magnetic Steel, Rubber Strip, Fiber Cloth
Weight:
Approx. 646g / 22.8oz
Rope Length:
Approx. 240cm / 94.5in
Size:
Approx. 15x10cm / 5.9x3.9in
Precautions:
1. The magnetic force of this product is extremely strong. When it is closed, a pad should be placed. After closing, remove the pad. Do not close it directly or put your fingers in it to prevent pinching.:
2. Please use with detergent.:
Package List:
1 x Window Wiper (2 Parts):
Note:
1. Please allow 0‑1 inch error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:
2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.:

הצעות דומות