• הנחה
  • משופץ
עיסוי שמן חם דוד, אחת בקבוק אוטומטי מותאם טמפרטורת קומפקטי קרם חם דוד עבור סלון ספא עיסוי

עיסוי שמן חם דוד, אחת בקבוק אוטומטי מותאם טמפרטורת קומפקטי קרם חם דוד עבור סלון ספא עיסוי

 
ILS 46.41

קיים
בחנות

*פעולה פשוטה * מקום את עיסוי שמן בקבוק חם על להחליקאת אופקי שולחן ולחבר להזריק את עיסוי שמן או עיסוי קרם או עיסוי קרם לתוך עיסוי שמן בקבוק. לחץ כדי להתחיל חימום. התאם את הזמן והטמפרטורה. כבה כאשר מחומם לטמפרטורה הרצויה. * התאמת טמפרטורה * רב רמת טמפרטורת הילוכים התאמה, על פי הצרכים שלך ועיסוי משך. יש פונקצית עיתוי אוטומטי בקרת טמפרטורה והגנה פונקציה, כדי למנוע חימום מוגזם מוביל לתאונות. *עיצוב בקבוק יחיד קומפקטי ונייד, קטן ונייד, קל לכל המטפלים בעיסוי לנשיאה, כדי להביא לאורחים חווית עיסוי טובה יותר. מתאים עיסוי שמן, קרם, קרם. *נוח לשימוש שמני עיסוי מחוממים, קרם מחומם וחומרי סיכה אחרים יכולים להיספג בקלות בעור תוך שמירה על לחות. מיועד עיסוי ספא ומכוני לשימוש ביתי. *חימום מהיר השתמש בקרם ומחמם שמן לפני עיסוי או טיפול בספא. ישמור שמני עיסוי, קרמים וקרמים מעל טמפרטורת גוף ויכול להיות מחומם במהירות כדי לחסוך זמן. *פעולה פשוטה * מקום את עיסוי שמן בקבוק חם על להחליקאת אופקי שולחן ולחבר. להזריק את עיסוי שמן או עיסוי קרם או עיסוי קרם לתוך עיסוי שמן בקבוק. לחץ כדי להתחיל חימום. התאם את הזמן והטמפרטורה. כבה כאשר מחומם לטמפרטורה הרצויה. * התאמת טמפרטורה * רב רמת טמפרטורת הילוכים התאמה, על פי הצרכים שלך ועיסוי משך. יש פונקצית עיתוי אוטומטי בקרת טמפרטורה והגנה פונקציה, כדי למנוע חימום מוגזם מוביל לתאונות. *עיצוב בקבוק יחיד קומפקטי ונייד, קטן ונייד, קל לכל המטפלים בעיסוי לנשיאה, כדי להביא לאורחים חווית עיסוי טובה יותר. מתאים עיסוי שמן, קרם, קרם.


המאפיינים האחרים

Item Type:
Massage Oil Bottle Warmer
Material:
Aluminum Alloy
Product Voltage:
110-250V
Purpose:
Heating essential oil and bring a pleasant massage experience
How to Use:
1.Placethemassageoilbottlewarmeronahorizontaltableandplugin.:
2.Injectthemassageoilormassagecreamormassagelotionintothemassageoilbottle:
3.pressthepowerbuttononthepowercord,andthemassageoilbottlewillbeheatedinwarmer.Adjustthetimeandtemperaturerangeaccordingtoyourownneeds.:
4.Pleasetesttheoiltemperaturebeforeusingthemassageoil.Turnofftheheaterwhenthemassageoilisheatedtothedesiredtemperatureorwhenitisnotnecessarytocontinueusingtheheater.:
Package List:
1 x Massage Oil Bottle Warmer :
1 Cable :
1 x Oil Bottle (Including Pump Head) :
1 x Instruction:

הצעות דומות