• הנחה
  • משופץ
סלון כיסאות למספרה בארבר סטיילינג כיסא כבד החובה, יופי מסתובב כיסא מתכוונן חיתוך סלון ציוד לבן

סלון כיסאות למספרה בארבר סטיילינג כיסא כבד החובה, יופי מסתובב כיסא מתכוונן חיתוך סלון ציוד לבן

 
ILS 45.80

קיים
בחנות

כיסא סלון ממד כולל : 55 על 57(70-85)סנטימטר, גודל מושב : 45 על 41 סנטימטר, מושב לרצפה : 41-56 סנטימטר יציב צ ' ורמה בסיס : זה סלון כיסא על חסון עגול כרום פלדת בסיס, עור מפוצל כיסוי וכרום פלדת בסיס עושה ניקוי רוח. קל להתקנה : את סלון כיסא הם קל להתקנה, כל אביזרי כלול. אם יש לך בעיה עם כיסא הסלון המסתובב שלנו, צור איתנו קשר אל תהסס בבקשה. בשימוש נרחב : כיסאות השרפרף המסתובבים אידיאליים למספרה, שרפרף מטבח לארוחת בוקר, דלפק בנק משרדי, שרפרף לדיסקו, מרפסת, בית קפה; מספרה לסלון. חסון נוח סלון כיסא : את ספר כיסא עשויים כבד החובה מסגרת, מרופד עם גבוהה-צפיפות ספוג ומכוסה עור מפוצל, עיצוב ארגונומי, אתה יכול להישען על הגב של כיסאות הספר טוב יותר נוח יושב עמדה. מפרט : צבע : לבן חומר : עור פו ממד מוצר : בסך הכל : 55 על 57(70-85)סנטימטר, מושב : 45 על 41 סנטימטר, מושב לרצפה : 41-56 סנטימטר חבילה כוללת : 1 כיסא סלון+כל החלקים המתאימים תכונות : 1.ספוג בצפיפות גבוהה : כסאות הספר מלאים בספוגים בצפיפות גבוהה, משענות גב רכות וכריות מעניקות לך תחושת ישיבה נוחה,עור מפוצל איכותי קל לניקוי.פשוט גובה התאמה : אתה יכול להתאים את גובה בקלות באמצעות מינוף3. גדול נירוסטה מארז : את סלון כיסא להתקין חסון עגול כרום פלדת בסיס, את כרום פלדת בסיס עושה ניקוי רוח. קל להתקנה : כיסא הסלון קל להתקנה, שלבי התקנה מפורטים כלולים במדריך, כל האביזרים כלולים בקרטון,ועוזרים לך לסיים את ההתקנה תוך 30 דקות.


המאפיינים האחרים

Color:
White
Material:
Faux Leather
Product Dimension:
Overall
Package Includes:
1x Salon Chair+All fitting parts
Features:
1.High-density sponge:
The barber chairs are filled with high-density sponges, soft backrests and cushions give you a comfortable sitting feel,high-quality PU leather is easy to clean.
2.Simple height adjustment:
you can adjust the height easily through lever
3. Large stainless steel chassis:
The salon chair install in sturdy circular chrome steel base, the chrome steel base makes cleaning a breeze.
4. Easy to set up:
The salon chair are easy to install, Detailed installation steps are included in the manual, all accessories are included in the carton,Helping you finished installation within 30 minutes.
After-sales service:
We will provide delivery service within 7-21 working days to provide customers with quality assurance and the best customer service. If you have any questions, please contact us in time, we will reply to you within 24 hours.

הצעות דומות