• הנחה
  • משופץ
5 יח 'מגני שפה של צמיגי Polyurethane Car Shire Guard Guard Guard Rim Ciference Tire Mover עבור מגן גלגלים מגן

5 יח 'מגני שפה של צמיגי Polyurethane Car Shire Guard Guard Guard Rim Ciference Tire Mover עבור מגן גלגלים מגן

 
ILS 2.33

קיים
בחנות

קל לשימוש : מגיע עם חור ומיתר, נוח לשימוש מוצרים באיכות גבוהה יספקו לך אבטחה באיכות גבוהה ותוכלו לקנות ולהשתמש בביטחון. עבור מגן על גלגל אוניברסלי מגן על שומר צמיג. החל על : נהדר לשינויי צמיגי אופנוע ואופניים במוסך או לשימוש בנסיעות. חומרים באיכות גבוהה : עשוי מחומר פוליאוריתן באיכות גבוהה, רך ועמיד מאוד. הגנה אפקטיבית : נועדה להגן על חישוקיך מפני שרצנים ושריטות בעת החלפת צמיגים, הפחיתו את הנזק בשעות הגלגל. עם גמישות טובה, לאחר כיפוף עיוות, היא יכולה לחזור מייד לצורה המקורית עבור מגן מגן גלגלים לגלגלי CAR. הגנה אפקטיבית : נועדה להגן על חישוקיך מפני שפשופים ושריטות בעת החלפת צמיגים, הפחיתו את הנזק בשעות הגלגל. עם גמישות טובה, לאחר כיפוף עיוות, היא יכולה לחזור מייד למגני שפת האופנוע המקוריים. עשוי מחומר פוליאוריטן באיכות גבוהה, רך מאוד ועמיד 2. נועד להגן על החישוקים שלך מפני שפשופים ושריטות בעת החלפת צמיגים, הפחית את הנזק לגלגל RIMS3. עם גמישות טובה, לאחר כיפוף עיוות, הוא יכול לחזור מייד חזרה לצורה המקורית 4. נהדר לשינויי צמיגי אופנוע ואופניים במוסך או בשימוש בנסיעות 5. מגיע עם חור ומיתר, נוח להפרעה : תיאור : זוהי קבוצה של מגן שפה המשתנה בצמיגים, העשוי מפוליאוריטן, רך מאוד ועמיד. הוא נועד להגן על חישוקים מפני נשרות על ידי מנופי צמיגים או כלים תוך שינוי כל מיני צמיגים, במיוחד אופנועים ואופניים. זה באמת כלי מעשי ושימושי. עשוי מחומר פוליאוריטן באיכות גבוהה, רך ועמיד מאוד.


המאפיינים האחרים

Description:
This is a set of tire changing rim protector, which is made of polyurethane, very soft and durable. It is designed to protect rims from getting scratched by tire levers or tools while changing all kinds of tires, particularly motorcycles and bikes. It's really a practical and useful tool.:
Features:
1. Made of high quality polyurethane material, very soft and durable.:
2. Designed to protect your rims from scuffs and scratches when changing tires, reduce damage the wheel rims.:
3. With good elasticity, after bending deformation, it can instantly return back to the original shape.:
4. Great for motorcycle and bike tire changes in the garage or travel use.:
5. Comes with hole and string, convenient to use.:
Specifications:
Material:
Polyurethane
Color:
Yellow, Orange (Optional)
Size:
15 x 2.5cm / 5.91 x 0.98
Package Weight:
164g
Package Included:
5 x Tire Changer Guard Rim Protectors:
Note:
1. Please allow 1-3cm error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:
2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.:

הצעות דומות