• הנחה
  • משופץ
10 יחידות נירוסטה הפחתת אגוזים עם מ '4.0.7 ו מ' 8.1.25 חוטים ליישומים תעשייתיים

10 יחידות נירוסטה הפחתת אגוזים עם מ '4.0.7 ו מ' 8.1.25 חוטים ליישומים תעשייתיים

 
ILS 1.00

קיים
בחנות

יעיל חוט תיקון כלי, כולל 10 יחידות חוט מוסיף בסך הכל כדי לענות על הצרכים היומיומיים שלך אימוץ באיכות גבוהה 303 נירוסטה חומר, אשר הוא כדי להבטיח עמידות ויציבות. יישום רחב וניתן להשתמש בו בתחומי הייצור של תעופה, מכוניות, טורבינות קיטור, תקשורת אלקטרונית, מחשבים, מנורות, תבניות, ציוד מכני ורדיאטורים. עם חוט נקבה של מ '4 איקס 0.7 מ מ, חוט זכר של מ' 8 איקס 1.25 מ מ, והאורך הוא 6 מ מ/0. אם מתרחשת שגיאת חוט או תיקון חור מושחל נשי פגום, ניתן להשתמש בתוסף מושחל כשיטת תיקון לתיקון החור המושחל בצורה חסכונית. יעיל חוט תיקון כלי, כולל 10 יחידות חוט מוסיף בסך הכל כדי לענות על הצרכים היומיומיים שלך. אימוץ באיכות גבוהה 303 נירוסטה חומר, אשר הוא כדי להבטיח עמידות ויציבות. יישום רחב וניתן להשתמש בו בתחומי הייצור של תעופה, מכוניות, טורבינות קיטור, תקשורת אלקטרונית, מחשבים, מנורות, תבניות, ציוד מכני ורדיאטורים. עם חוט נקבה של מ '4 איקס 0.7 מ מ, חוט זכר של מ' 8 איקס 1.25 מ מ, והאורך הוא 6 מ מ/0. אם מתרחשת שגיאת חוט או תיקון חור מושחל נשי פגום, ניתן להשתמש בתוסף מושחל כשיטת תיקון לתיקון החור המושחל בצורה חסכונית. מפרט : סוג פריט : חוט מוסיף קיט חומר : 303 נירוסטה מפרט : נקבה חוט מ '4 על 0.7 מ מ, זכר חוט מ' 8 על 1.2 אינץ ' בין אם יש חריץ : יש חריץ מטרה : תיקון חוט : לדוגמה, אם חוט מ8 חלקלק, אם ברצונך להמשיך להשתמש בחוט מ8 לאחר השחזור, השתמש בשיטה זו כדי להרחיב תחילה את חוט מ8 לחוט מ10, ולאחר מכן השתמש במפחית אורך מ8-מ10-12 כדי לשנות אותו בחזרה למ8, מכיוון שהחומר של מפחית זה הוא נירוסטה, זה יהפוך את חוט מ8 מוסיףהערה : אנא הערה כי החדש סוג וישנים סוג של מוצר זה יישלח באופן אקראי, ולוודא לא אכפת לך לפני ההזמנה.


המאפיינים האחרים

Item Type:
Thread Inserts Kit
Material:
303 Stainless steel
Specification:
Female thread M4 x 0.7mm, male thread M8 x 1.25mm
Length:
Approx. 6mm/0.2in
Whether There Has Slot:
There is a slot
Purpose:
Thread repair
Case:
For example, if the M8 thread is slippery, if you want to continue to use the M8 thread after the restoration, use this method to first expand the M8 thread to the M10 thread, and then use the M8-M10-12 length reducer to change it back to M8, because the material of this reducer is stainless steel, it will make the M8 thread more firm
packing list:
10 x Thread Inserts:
Note:
Please note that the new type and old type of this product will be sent randomly, and make sure you will not mind before ordering.:

הצעות דומות