• הנחה
  • משופץ
מדריך טרהרץ דיקור סיני עיסוי עט

מדריך טרהרץ דיקור סיני עיסוי עט

 
ILS 12.79

קיים
בחנות

נייד : מגע קטן וקל משקל, סופר נחמד, לא יפגע בעור שלך, קל לשימוש, ליהנות מהספא בבית או בדרכים הגוף והנפש הדק את העור : מקלות עיסוי דיקור סיני יכולים לשפר את גמישות העור, להדק את העור ולעכב את המראה של קווים וקמטים עדינים. הרפיה : זה עוזר לעסות את כל הגוף כדי להפחית את הלחץ ולהירגע במידה רבה, המתאימים לאנשים שיושבים במשרד זמן רב. מתנה מעשית ומתחשבת : ניתן לתת את מקל העיסוי שיאצו לחברים, למשפחה, לקרובי משפחה, לעמיתים או לכל מי שצריך זאת בימי הולדת, שנה חדשה, חג המולד, חג האהבה, פסטיבלים ואירועים חשובים יותר. שיפור איכות : Terahertz, Terahertz ידני ידוע דיקור עיסוי עט עט אקופרסו תמיד שואף לאיכות טובה יותר. אנו מאמינים שאתה צריך לא רק את המוצר האיכותי הזה, אלא גם את העזרה שמוצר זה מביא לך. כדאי לקחת את זה משם. מפרט : סוג פריט : דיקור ידני חומר עט : Terahertz גודל : בערך. 130 x 12 מ"מ / 5.47in פונקציה של אבן אנרגיה היא באמצעות טיהור עצמי, תיקון עצמי, שחרור עצמי, ויסות עצמי, חומרי היי -טק הסתגלות עצמית, להשגת מטרת ספיגת ריח, ויסות טמפרטורה, ויסות לחות, מיגון אלקטרו, יתרונות חיסכון באנרגיה ויתרונות בריאותיים. אבני אנרגיה מכילות יותר מ -30 יסודות עקבות כמו סלניום, אבץ וסידן, המועילים לגוף האדם. הגל הראשוני שמשתחרר על ידי אלמנטים אלה נמצא באותו מצב גל כמו הגל הראשוני של תאים אנושיים, שיכול לייצר תהודה כדי להפוך את התאים והרקמות האנושיות לפעילות יותר, לקדם, לקדם חילוף חומרים ולבטל פסולת בגוף.


המאפיינים האחרים

Item Type:
Manual Acupuncture Pen
Material:
Terahertz
Size:
Approx. 130 x 12mm / 5.12 x 0.47in
The function of energy stone is through self purification, self repair, self release, self regulation, self adaptive high tech materials, to achieve the purpose of odor absorption, temperature regulation, humidity regulation, electro shielding, energy saving and health benefits.:
Energy stones contain more than 30 trace elements such as selenium, zinc and calcium, which are beneficial to human body.:
The initial wave released by these elements is in the same wave state as the initial wave of human cells, which can produce resonance to make human cells and tissues more active, promote , promote metabolism and eliminate waste in the body.:
Function:
1. Reduce facial tension:
2. Enhance skin elasticity, firm and tighten skin:
3. Reduce the appearance of fine lines and wrinkles:
4. Reduce puffiness, puffy eyes and dark circles:
5. Promote beauty products absorption, such as creams and serums, deeper into the skin:
6. Promotes to the face for a natural healthy:
Package List:
1 x Manual Acupuncture Pen :

הצעות דומות