• הנחה
  • משופץ
בקבוק מים חמים 1000 מל עם טיפולי כיסוי רכים מצויר שקית דוב קטיפה שקית צוואר כתף כפות רגליים יד חמות יותר

בקבוק מים חמים 1000 מל עם טיפולי כיסוי רכים מצויר שקית דוב קטיפה שקית צוואר כתף כפות רגליים יד חמות יותר

 
ILS 2.00

קיים
בחנות

כיסוי לניתוק : בקבוק מים חמים זה מאמצ את עיצוב הכיסוי הניתן לניתוק, רך ופלאש, עם מגע טוב; עיבוי חומר PVC יכול להאט את פיזור החום ביצועים לשימור חום טוב, ביעילות פיזור קור ושמירה על חממה בחורף. קיבולת של 1000 מ"ל : כפות רגליים ידניות בסגנון קריקטורה חמות בעלות קיבולת של 1000 מ"ל והיא כוללת עיצוב פה רחב מהורהר, כך שלא תסתכלו כששופכים מים חמים, וזה בטוח מאוד. לאחר המכירה : אנו מוקירים כל לקוח ומתחייבים לספק לך שירות טוב. אם יש לך בעיה כלשהי, צור איתנו קשר תחילה, ברצוננו לפתור את הבעיה שלך בהקדם האפשרי. תקע הברגה : תחתית מים חמים עם כיסוי רך משתמשת בתקע הברגה גדול, שניתן לאטום ביעילות כאשר הוא בשימוש, מבטיח ביצועי איטום גבוהים והיותם בטוחים מאוד לשימוש. סגנון קריקטורה : בקבוק המים החמים הזה עם המכסה יש גם סגנון דוב מצויר, שהוא מאוד חמוד ומושך את העין. זה מתאים למשפחה או לחברים במתנה חמה בחורף. כיסוי לניתוק : בקבוק מים חמים זה מאמצ את עיצוב הכיסוי הניתן לניתוק, רך ופלאש, עם מגע טוב; עיבוי חומר PVC יכול להאט את פיזור החום. ביצועים לשימור חום טוב, ביעילות פיזור קור ושמירה על חממה בחורף. קיבולת של 1000 מ"ל : כפות רגליים ידניות בסגנון קריקטורה חמות בעלות קיבולת של 1000 מ"ל והיא כוללת עיצוב פה רחב מהורהר, כך שלא תסתכלו כששופכים מים חמים, וזה בטוח מאוד. לאחר המכירה : אנו מוקירים כל לקוח ומתחייבים לספק לך שירות טוב. אם יש לך בעיה כלשהי, צור איתנו קשר תחילה, ברצוננו לפתור את הבעיה שלך בהקדם האפשרי. תקע הברגה : תחתית מים חמים עם כיסוי רך משתמשת בתקע הברגה גדול, שניתן לאטום ביעילות כאשר הוא בשימוש, מבטיח ביצועי איטום גבוהים והיותם בטוחים מאוד לשימוש. סגנון קריקטורה : בקבוק המים החמים הזה עם המכסה יש גם סגנון דוב מצויר, שהוא מאוד חמוד ומושך את העין. זה מתאים למשפחה או לחברים במתנה חמה בחורף.


המאפיינים האחרים

Item Type:
Hot Water Bottle
Material:
Plush, PVC
Use Time:
Warming Hands for 1 to 3 Hours and Warm Beds for 2 to 6 Hours (Note
Capacity:
1000ml
Product Size:
Approx. 24.5 x 17.2cm / 9.6 x 6.8in ( Manual Measurement, Slight Error May Exist )
How to Use:
1. Roll up the inner container and put it into the cover.:
2. Screw the threaded water plug.:
3. Fill 2/3 of hot water.:
4. Exhaust excess air from the hot water bottle.:
5. Tighten the threaded water plug.:
6. Turn it upside down to check whether there is water leakage.:
Package List:
1 xHot Water Bottle(With Inner Container):
Note:
You need to fill water by yourself.1. The boiling water should not exceed 80℃, the hot water is easy to jump out when filling water, which will cause potential risks.:
2. The amount of water injected should not exceed 2/3 of the capacity of the hot water bag, and the excess air should be excluded.:
3. The heat preservation time is related to the environmental temperature, water temperature and the way of placing (inside or outside the bed), and there will be differences under different conditions.:

הצעות דומות