• הנחה
  • משופץ
JF-XUAN נעילה עצמית עיכוב ממסר ממסר תפקוד רב-תפקוד טיימר טיימר מודול בקרת מתג מתג 10 יחידות DC 12V

JF-XUAN נעילה עצמית עיכוב ממסר ממסר תפקוד רב-תפקוד טיימר טיימר מודול בקרת מתג מתג 10 יחידות DC 12V

 
ILS 2.33

קיים
בחנות

118 סוגים של פונקציות מודול כדי לענות על הצרכים של יותר יישום רמת נמוכה מופעלת, מבודדת אופטו. שימוש במודולי גמישות כוח באיכות גבוהה, אספקת חשמל נפרדת לפני החלפת המערכת יציבה ואמינה יותר. הגדלת התכונה נגד האספקה ​​נגד הפוך, הכוח לא יפגע במודול. הגדלה בתכונת חיסכון בחשמל אוטומטית, המשתמשים יכולים להגדיר באופן עצמאי. לקוחות יקרים, יש כל כך הרבה מוצרים בחנות זו, אתה יכול לבחור כאן את המוצרים המועדפים עליך. אנו נספק לך מוצרים ושירותים איכותיים. אם יש לך שאלות לגבי המוצר, אנא צור איתנו קשר בזמן. מפרט : מימד : 75 x 44 x 16 מ"מ וולטאז ' : DC 12 Vaptlications : מערכת תאורה ביתית, מתג שלט רחוק, נעילה מרחוק, אוטומציה בית חכם / בית, תאורת LED של DC 12 V, מנורת פלורסנט, מנוע 12 וולט DC, מנורת פלורסנט, חשמל לרכב, אוטומציה תעשייתית וחברי בקרה : צד בקרת מודול : יש ממשק 3 חוטים, כל הממשקים הם מסוף 1. DC+ : 12 V חיובי 2. DC- : כוח בשלילה 3. CH1 : יציאות ממשק זיהוי קלט פלט : יש ממשק 3 חוטים, כל הממשקים הם מסוף 1. לא : רגיל פתוח (לפני שממסר נסגר, סיכה זו אינה מחוברת, לאחר שהממסר נסגר, ה- PIN הקצר מחבר עם com) 2. Com : ממסר ממשק נפוץ 3. NC : רגיל סגור (לפני שהממסר נסגר, חיבור הקצר של סיכה זו עם COM, לאחר שממסר נסגר, הסיכה אינה מחוברת) החבילה כוללת : 10 x לקוחות עיכוב רב-פונקציונלי של Relaydear, יש כל כך הרבה מוצרים בחנות זו, אתה יכול לבחור את המוצרים המועדפים עליך כאן. אנו נספק לך מוצרים ושירותים איכותיים.


המאפיינים האחרים

Dimension:
75 x 44 x 16mm
Voltage:
DC 12V
Applications:
Home lighting system, remote control switch, remote locking, smart home / home automation, DC 12V LED lighting, fluorescent lamp, 12V DC motor, fluorescent lamp, automotive electronics, industrial automation and control
Connections:
Module control side:
there are 3-wire interface, all interfaces are terminal
1. DC+:
12V positive
2. DC-:
power in negative
3. CH1:
Input detection interface
Relay outputs:
there are 3-wire interface, all interfaces are terminal
1. NO:
Normal open (before relay closes, this pin is not connected, after relay closes, the pin short-connects with COM)
2. COM:
Relay common interface
3. NC:
Normal closed (before relay closes, this pin short-connect with COM, after relay closes, the pin is not connected )
Package includes:
10 x Multi-function Time Delay Relay:
Dear customers, there are so many products in this shop, you can choose your favorite products here. We will provide you with quality products and services. If you have any questions about the product, please contact us in time. :

הצעות דומות