• הנחה
  • משופץ
נימה מדפסת תלת מימדית 2.85 ממ PC-ABS קשיחות גבוהה וחומר עמיד בחום ציפוי מתכת משטח חלק 1 קג סליל שחור

נימה מדפסת תלת מימדית 2.85 ממ PC-ABS קשיחות גבוהה וחומר עמיד בחום ציפוי מתכת משטח חלק 1 קג סליל שחור

 
ILS 2.33

קיים
בחנות

PC-ABS הוא חומר סגסוגת פולימר PC/ABS עם קשיחות מעולה ועמידות בחום, כמו גם גימור פני השטח הטוב ותאימות טובה עם ציפוי מתכת מחשב מעניק לחומר התנגדות לחום וקשיחות, ואילו ABS משפרת את ביצועי העיבוד שלו. המאפיינים של PC-ABS הופכים אותו למתאים מאוד לייצור חלקי פנים לרכב, כמו ידיות דלתות ופאנלים של מכשירים. PC-ABS קל מאוד לאלקטרופילציה ולטיפול במתכות פני השטח, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור מחזירי התאורה. PC-ABS מתאים גם לציוד חשמלי, כגון בית ואביזרים, ומספק בחירה רחבה יותר לעיבוד שלאחר העיבוד. PC-ABS הוא חומר סגסוגת פולימר PC/ABS עם קשיחות מעולה ועמידות בחום, כמו גם גימור פני השטח הטוב ותאימות טובה עם ציפוי מתכת. מחשב מעניק לחומר התנגדות לחום וקשיחות, ואילו ABS משפרת את ביצועי העיבוד שלו. המאפיינים של PC-ABS הופכים אותו למתאים מאוד לייצור חלקי פנים לרכב, כמו ידיות דלתות ופאנלים של מכשירים. PC-ABS קל מאוד לאלקטרופילציה ולטיפול במתכות פני השטח, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור מחזירי התאורה. PC-ABS מתאים גם לציוד חשמלי, כגון בית ואביזרים, ומספק בחירה רחבה יותר לעיבוד שלאחר העיבוד. מבוא תכונה : PC-ABS הוא חומר סגסוגת פולימר עם קשיחות מעולה ועמידות בחום, כמו גם גימור פני השטח הטוב ותאימות טובה עם ציפוי מתכת. טווח יישומים ממומל חלקי פנים, כמו ידיות דלתות, לוחות מכשירים. טיפול קל מאוד לאלקטרופליזציה ומתכות פני השטח, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור מחזירי תאורה. זה מתאים גם לציוד חשמלי, כגון בית ואביזרים, ומספק בחירה רחבה יותר לעיבוד שלאחר העיבוד.


המאפיינים האחרים

Material:
PC+ABS
Wire diameter:
2.85mm
Color:
black or white
Net weight:
1kg
Printing conditions:
Nozzle temperature:
250-270°C
Build platform temperature:
90-105°C
Cooling fan:
off
Printing speed:
30-50mm/s
Recommended ambient temperature:
90-100°C
Maximum drape angle:
45°
Precautions:
1:
The temperature of the printing bottom plate and the temperature of the printing holding chamber are very important factors that affect the quality and success of the printed parts. We recommend printing PC-ABS materials to meet the heating temperature of the bottom plate of 90-105°C and the temperature of the printing holding chamber 90 -100° C.
2:
In order to provide good mechanical strength of the parts and relieve the residual stress, we recommend that after the model is printed, the model should be placed in a drying oven at a temperature of 90°C for about 2 hours of annealing treatment
3:
If not in use, please seal and keep the material dry to achieve excellent printing results.

הצעות דומות