• הנחה
  • משופץ
ALINAN 2PCS 220V XH -W3001 בקר טמפרטורת LED דיגיטלית MINI מתג תרמוסטט מתג עם NTC 10K THERMISTOR THERMISTOR

ALINAN 2PCS 220V XH -W3001 בקר טמפרטורת LED דיגיטלית MINI מתג תרמוסטט מתג עם NTC 10K THERMISTOR THERMISTOR

 
ILS 2.67

קיים
בחנות

【חומר סופר】 : W3001 תרמוסטט אינטליגנטי יש דיור מעכב בעירה הוא מגן סביבתי סביבתי ובטיחות גבוהה, עמידות בפני השפעה חזקה, חום ועמידות לטמפרטורה נמוכה, עמידה בפני הזדקנות, יציבה ועמידה, היא עוזרת הבית שלך על טמפרטורת טמפרטורה 【שני מצבי עבודה】 : מודול בקר טמפרטורת LED דיגיטלי זה כולל 2 מצבי עבודה, חימום (טמפרטורת ההתחלה היא פחות מאשר טמפרטורת עצירה), קירור (טמפרטורת ההתחלה היא מעל לטמפרטורת העצירה). נעים בין -50 ℃ ל- 110 ℃. דיוק בקרת טמפרטורה גבוהה של 0. 【בדיקה אטומה למים】 : מצויד בבדיקה של 1 מטר NTC10 K, קל לשימוש. הבדיקה השתמשה בחומר נירוסטה, אטום למים ויכול להימשך זמן רב. 【פעולה קלה ויעילות גבוהה】 : בקר טמפרטורת תצוגה דיגיטלית זו היא פעולה קלה, להגדרת טמפרטורת ההתחלה, טמפרטורת העצירה, מחבר הטמפרטורה המתוקנת, התחלת עיכוב. אור מחוון LED יכול להציג את מצב הפלט הנוכחי; צינור התצוגה הדיגיטלי יכול להציג את הטמפרטורה הנמדדת. עם חור בורג תיקון, נוח להתקנה ולקבוע. גודל קטן, צריכת חשמל נמוכה, תגובה מהירה. 【מגוון רחב של יישומים】 : בשימוש נרחב ב- HVAC, מסיר לחות, ציוד לבדיקה ובדיקה, רכב, בקרה אוטומטית, תחנת מזג אוויר, ווסת לחות ושיקורת על טמפרטורה קשורה אחרת. 220 וולט טמפרטורת LED דיגיטלית בקר בקרת תרמוסטט מתג NTC 10 K תכונות בדיקה : 1. אור מחוון LED : הצינור הדיגיטלי הבהיר מוצג בבירור, וניתן לקרוא בבירור אם הוא משמש במהלך היום או בלילה. ניתן להחליף את החיישן כרצונו באמצעות מסוף 2 P. כשאתה צריך להשתמש בבדיקות אחרות, אתה יכול להחליף אותו כרצונו. לא רק מעודן ויפה, אלא גם תכנון בעובי אולטרה של 1.8 מ"מ, חוזק מכני גבוה, ביצועים חשמליים טובים. חיווט עיצוב קלט ופלט, נוח יותר לשימוש בציוד תעשייתי שונה, תיל רב-גדילי 300 V/20 A תצורה יתר, בטוח ואמין 5.


המאפיינים האחרים

Name:
Microcomputer Temperature Controller
Model:
XH-W3001
Temperature Measurement and control Range:
-50 to 110 degree centigrade
Measurement Accuracy:
+/- 0.2 degree centigrade
Control Accuracy:
+/- 0.1 degree centigrade
Measuring input:
NTC 10K L = 1M waterproof probe
Output Type:
Direct output (input/output synchronization)
Output Current:
10A (MAX)
Installation Pitch:
73mm/2.87'' (aperture 4mm/0.15in)
Appearance size:
60 x 45 x 31 mm/2.36 x 1.77 x 1.22 in
Item Weight:
50g / 1.6oz
How to Use :
1:
Press UP button show the starting temperature;
2:
Long press UP button until the temperature display flashes, press the UP or Down button to set the start temperature value;
3:
Press Down button show the stop temperature;
4:
Long press Down button until the temperature display flashes, press the UP or Down button to set the stop temperature value.
Package including:
2 x W3001 Digital Thermostat Module :
2 x Temperature probe sensor :

הצעות דומות