• הנחה
  • משופץ
8 ערוץ גבוהה נמוך רמת טריגר ממסר מודול עם מצמד אופטי עבור חכם שליטה

8 ערוץ גבוהה נמוך רמת טריגר ממסר מודול עם מצמד אופטי עבור חכם שליטה

 
ILS 0.33

קיים
בחנות

זה מאמץ תיקון מצמד אופטי בידוד, אשר יש חזק נהיגה יכולת וביצועים יציבים מפרט : מתח ההפעלה של המודול הוא 5 וולט,12 וולט,24 וולט לבחירה. ארבעה תיקון בורג חורים מסופקים. עומס ממשק נפוץ : זרם חילופין 250 וולט/10 א, זרם חילופין 30 וולט/10 א. בחירת הדק ברמה גבוהה ונמוכה ס1-ס8 היא בחירת ההדק ברמה גבוהה ונמוכה של ממסר 1 עד 8 ערוצים בתורם; כאשר הקשר והנמוך מתקצרים, הממסר המתאים הוא הדק ברמה נמוכה; כאשר הקשר והקצה הגבוה מתקצרים, זהו הדק שטוח בעל הספק גבוה. עיצוב ממשק ידידותי למשתמש * ניתן לחבר את כל הממשקים ישירות דרך בלוק המסוף, וזה מאוד נוח. תומך בכל בקרת המיקרו-בקר, תחום תעשייתי, בקרת בקר בקר, בקרת בית חכם וכו'. זה מאמץ תיקון מצמד אופטי בידוד, אשר יש חזק נהיגה יכולת וביצועים יציבים. מפרט : מתח ההפעלה של המודול הוא 5 וולט,12 וולט,24 וולט לבחירה. ארבעה תיקון בורג חורים מסופקים. עומס ממשק נפוץ : זרם חילופין 250 וולט/10 א, זרם חילופין 30 וולט/10 א. בחירת הדק ברמה גבוהה ונמוכה ס1-ס8 היא בחירת ההדק ברמה גבוהה ונמוכה של ממסר 1 עד 8 ערוצים בתורם; כאשר הקשר והנמוך מתקצרים, הממסר המתאים הוא הדק ברמה נמוכה; כאשר הקשר והקצה הגבוה מתקצרים, זהו הדק שטוח בעל הספק גבוה. עיצוב ממשק ידידותי למשתמש * ניתן לחבר את כל הממשקים ישירות דרך בלוק המסוף, וזה מאוד נוח. תומך בכל בקרת המיקרו-בקר, תחום תעשייתי, בקרת בקר בקר, בקרת בית חכם וכו'. תכונות : לאמץ תיקון מצמד צילום בידוד, חזק נהיגה יכולת, ביצועים יציבים. זרם ההדק הוא 5 מיליאמפר. מתח ההפעלה של המודול הוא 5 וולט,12 וולט,24 וולט לבחירה. כל נתיב של המודול יכול להיות מופעל על ידי רמה גבוהה או רמה נמוכה באמצעות הגדרת מגשר. עיצוב עמיד בפני תקלות, גם אם קו הבקרה נשבר,הממסר לא יזוז. כוח מחוון אור (ירוק), 8-דרך ממסר מצב מחוון אור (אדום). אנושי ממשק עיצוב, כל ממשקי יכול להיות מחובר ישירות דרך מסוף עופרת.


המאפיינים האחרים

Weight:
118g/4.2oz
Common interface load:
AC 250V/10A, DC 30V/10A
Module Size (L*W*H):
141.5*50*18.5mm/5.6*2*0.7inch
Bolt Hole:
3.1 mm; 136*44.5mm (spacing)
Voltage:
5V, 12V, 24V (Optional)
Module interface:
1. DC+ :
connect to the positive pole of the power supply (5V.9V.
2. DC- :
connect to the power negative pole
3. In1-in8:
according to the setting of each circuit, the corresponding relay can be controlled with high or low level to suck in
Relay output terminal:
there are 24 wire interfaces, all interfaces can be directly connected to lead, convenient for users to use
1. NO1--NO8:
the relay normally opens the interface, and the relay is suspended before it is sucked in, and then it is connected with COM short after it is sucked in;
2. COM1--COM8:
relay common interface;
3. NC1--NC8:
relay normally closed interface. The relay is short connected with COM before it is sucked in and suspended after it is sucked in.
High and low level trigger selection terminal:
1. S1-S8 is the high-low level trigger selection of relay 1-8 channels successively;:
2. Com and low short connection, the corresponding relay for low level trigger, com and high short connection for high level trigger.:
Package List:
1 x Relay Module:

הצעות דומות